Între timp, traficul feroviar a fost reluat, însă este de așteptat ca și alte trenuri să aibă întârzieri.

„Urmare a închiderii accidentale de către CNCF CFR S.A. în data de 17.08.2024, între orele 2 şi 6.30, a liniei curente Drăgăneşti Olt-Fărcaşele, mai multe trenuri cu circulaţie pe Magistrala 100 acumulează întârzieri cuprinse între 123 şi 361 de minute. Celălalt fir de circulaţie este închis de mai mult timp pentru efectuarea de lucrări la infrastructura feroviară”, a transmis CFR Călători.

Trenurile care au acumulat întârzieri sunt:

  • IR 1992 cu circulaţie în relaţia Arad-Craiova-Bucureşti Nord-Constanţa (Mangalia) – întârziere de 276 de minute
  • IR 1994 cu circulaţie în relaţia Craiova-Bucureşti Nord-Constanţa – întârziere de 123 de minute
  • IR 1990 cu circulaţie în relaţia Mangalia-Constanţa-Bucureşti Nord-Craiova-Timişoara Nord – întârziere de 361 de minute
  • RE 9900 cu circulaţie în relaţia Craiova-Bucureşti Nord – întârziere de 201 minute
  • R 9381 cu circulaţie în relaţia Roşiori Nord-Craiova – întârziere de 240 de minute

CFR Călători precizează că „pasagerii trenurilor IR 1994, 1990 şi IR 1922 au primit apă” și avertizează că, „având în vedere întârzierile existente vor fi afectate şi alte trenuri”.

„La ora 6.30 a fost eliberată linia şi s-a reluat traficul pe firul II, între Drăgăneşti Olt şi Fărcaşele”, a declarat purtătoarea de cuvânt a CFR SA, Oana Brânzan.

La ora transmiterii acestei știri, situația întârzierilor trenurilor în Gara de Nord din București este următoarea:

Foto: cfr.ro

 
 

Urmărește-ne pe Google News