Deşi românii sunt printre cei mai avizi consumatori de TV, cu o medie de 21,6 ore săptămânal, internetul câştigă tot mai mult teren în România, se arată într-un comunicat remis Mediafax de IAB România.
Pe de altă parte, românii petrec 15,6 ore pe săptămână ascultând posturile de radio (faţă de 12,7 ore pe săptămână media europeană) şi 5,4 ore pe săptămână citind ziarele (4,6 ore – media europeană).
Timpul petrecut online diferă în funcţie de echipamentul folosit: 18,3 ore online pentru cei care folosesc computerul, comparativ cu 12,4 ore pentru cei care folosesc telefonul mobil. În mod evident tinerii, cu vârsta cuprinsă între 16 – 24 de ani, sunt campioni la timpul petrecut online pe ambele dispozitive. De altfel, 75% din „heavy userii” de internet provin din acest interval de vârstă, se mai spune în comunicat.
Potrivit Mediascope Europe, în România sunt 7,2 milioane de utilizatori de internet (dintr-o populaţie adultă de 18,7 milioane de persoane). Astfel, 39% dintre români sunt online, mai puţin decât media din Uniunea Europeană, de 65%.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro