Acesta a spus că în Marea Britanie un curier livrează zilnic 180-200 de colete, în vreme ce în România acest număr este apropiat de 60.

Analizând datele, principalul vinovat îl reprezintă plata cu bani lichizi. Stanciu a spus că oamenii trebuie să meargă de multe ori la bancomat împreună cu curierul sau îi spune să vină în altă zi, tot acest proces îngreunând livrarea de produse.

În schimb, în Marea Britanie, curierii lasă coletele chiar și la vecini sau în fața ușii, totul fiind mai ușor datorită faptului că produsele sunt achitate în avans cu cardul.

De asemenea, noile taxe permit dezvoltarea de servicii de calitate, precum livrarea în timpul promis.

Noile taxe introduse de eMAG sunt de 5 lei pentru transportarea unui produs în showroom și de 2,5 lei pentru plata în showroom. Pentru transportul unui colet acasă tariful este de 15 lei.


Compania eMAG a depășit suma de 5 miliarde de lei ca vânzări în 2019 și tot anul trecut a achiziționat Extreme Digital, cel mai mare retailer online din Ungaria.

În România, compania a preluat platforma EuCeMananc, ce concurează direct cu Uber Eats, Glovo, Takeaway și Food Panda în domeniul livrării de mâncare.

Concomitent, eMAG este angrenat într-un proces cu Cel.ro, un competitor mai mic din domeniu. Tiberiu Pop, fondatorul și directorul general al Cel.ro, a făcut mai multe acuzații la adresa eMAG, de la încălcarea mărcilor la abuzuri.

La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!
 

Urmărește-ne pe Google News