DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Știri România Acasa | Ştiri | Știri România

INVESTIGAȚIE. Ghilotina de la Pasajul Unirii: noutăți despre grinda de gabarit care a omorât un om. „Asta e practica inginerească”, se justifică Inspectoratul de Stat în Construcții

« Înapoi la articol

Comentarii (9)

Gogupintenogu   •   14.03.2023, 12:26

Un alt non-subiect, o altă plecare după fentă, un atac nemeritat și injust! Peste tot în țară sunt asemenea grinzi, rolul lor chiar acesta este, de a opri inconștientul care ignoră indicatoarele de gabarit! Închipuiți-vă că vine un camion de 40 de tone rulând cu 90 km/h și se izbește de un pod de cale ferată sau orice fel de pod, vezi podul de cale ferată de pe DN6 în zona Piatra Scrisă! Singurul vinovat este șoferul autocarului care a ignorat indicatorul de gabarit! A crezut că merge, a mizat pe faptul că pasajul e mai înalt, uite că n-a fost!

    Mion   •   14.03.2023, 22:32

    Gogupintenogu   •  14.03.2023, 12:26

    Un alt non-subiect, o altă plecare după fentă, un atac nemeritat și injust! Peste tot în țară sunt asemenea grinzi, rolul lor chiar acesta este, de a opri inconștientul care ignoră indicatoarele de gabarit! Închipuiți-vă că vine un camion de 40 de tone rulând cu 90 km/h și se izbește de un pod de cale ferată sau orice fel de pod, vezi podul de cale ferată de pe DN6 în zona Piatra Scrisă! Singurul vinovat este șoferul autocarului care a ignorat indicatorul de gabarit! A crezut că merge, a mizat pe faptul că pasajul e mai înalt, uite că n-a fost!

    Păi dacă trece pe sub pod de CF, construiește o porțiune de pod lat de 50-100 cm care sa rămână în picioare când trece contravenientul. Dar nu construi din nepricepere o cursa cu efect de ghilotina.

DoarDiviziaB   •   14.03.2023, 09:56

Nu va inteleg? Care este problema voastra? Existau semnalizari cu limita maxima de inaltime. Existau limitari de viteza. Daca totul este ca la carte din partea infractorului de sofer care a mers pe acolo pe unde era interzis sa mearga nu se intampla nimic. indicatorul ala nu a deranjat pe nimeni pana cand a venit grecul sa faca pe smecherul. Nu vroiati ca poarta aia sa tine si daca intra unul cu tancul? ala a intrat cu ditamai masina, cu viteza mult mai mare si ocolind restul de semnalizari. de ce? de ce suntem tot noi romanii vinovati pentru un nemernic? care este interesul sa il salvati pe grec? a platit cineva ceva catre noi?

    codo   •   14.03.2023, 11:10

    DoarDiviziaB   •  14.03.2023, 09:56

    Nu va inteleg? Care este problema voastra? Existau semnalizari cu limita maxima de inaltime. Existau limitari de viteza. Daca totul este ca la carte din partea infractorului de sofer care a mers pe acolo pe unde era interzis sa mearga nu se intampla nimic. indicatorul ala nu a deranjat pe nimeni pana cand a venit grecul sa faca pe smecherul. Nu vroiati ca poarta aia sa tine si daca intra unul cu tancul? ala a intrat cu ditamai masina, cu viteza mult mai mare si ocolind restul de semnalizari. de ce? de ce suntem tot noi romanii vinovati pentru un nemernic? care este interesul sa il salvati pe grec? a platit cineva ceva catre noi?

    “Nu a deranjat pe nimeni” decât pe toți ceilalti implicați in accidentele anterioare de acolo. Ca sa vezi. Iar ancheta libertatea are sens in măsura in care a fost deja o dezbatere extinsă despre cum marcajele erau înșelătoare pentru șoferii de vehicule care depășesc limita admisă acolo. De unde si accidentele respective.

True_Blue   •   14.03.2023, 09:45

Nu poarta trebuie studiata ci fundația acesteia.

    Mion   •   14.03.2023, 22:02

    True_Blue   •  14.03.2023, 09:45

    Nu poarta trebuie studiata ci fundația acesteia.

    Trebuie sa fie studiat Caietul de Sarcini și Breviarul de Calcul al limitatorului. Acolo trebuie sa existe ce s-a cerut și cum s-a rezolvat. De pildă afirmația ca trebuie oprit cu orice preț un autovehicul. Pentru această sarcina trebuie sa spună că face așa, drege așa și la Breviarul de Calcul proiectantul dimensioneaza construcția că să-l oprească instant, cu orice preț, asta însemnând chiar victime. Nu cred că se așteptau la victime dar nici că au construit o cursa aidoma celei de șoareci. Nu veți găsi nimic din ce spun eu, Breviar de Calcul și Caiet de Sarcini precum au Dispozitivele de ridicat și Vasele sub presiune pentru ca la Voluntari nu s-a auzit de așa ceva.

Maryomaryo   •   14.03.2023, 07:54

Bine, ca va luați tot de ai noștri. Dar greșeală și vina cea m.ai mare a șoferului nu o vedeți. Clar, problema cea m ai mare a fost și este la șoferul autocarului. Viteza și lipsa de atenție. Și în Anglia, la Blackwall Tunnel în Londra, exista la fel ca la acest pasaj. Aceeași construcție,greutate, etc. Doar nu o sa fie din cauciuc, și sa rămână după aia blocat autocarul în pasaj, sa nu îl.m.ai poti scoate.

    Gogupintenogu   •   14.03.2023, 12:21

    Maryomaryo   •  14.03.2023, 07:54

    Bine, ca va luați tot de ai noștri. Dar greșeală și vina cea m.ai mare a șoferului nu o vedeți. Clar, problema cea m ai mare a fost și este la șoferul autocarului. Viteza și lipsa de atenție. Și în Anglia, la Blackwall Tunnel în Londra, exista la fel ca la acest pasaj. Aceeași construcție,greutate, etc. Doar nu o sa fie din cauciuc, și sa rămână după aia blocat autocarul în pasaj, sa nu îl.m.ai poti scoate.

    *Mai treci pe la școală învață să scrii corect, învață când și unde se pune cratima, punctul, etc.!

    codo   •   14.03.2023, 11:12

    Maryomaryo   •  14.03.2023, 07:54

    Bine, ca va luați tot de ai noștri. Dar greșeală și vina cea m.ai mare a șoferului nu o vedeți. Clar, problema cea m ai mare a fost și este la șoferul autocarului. Viteza și lipsa de atenție. Și în Anglia, la Blackwall Tunnel în Londra, exista la fel ca la acest pasaj. Aceeași construcție,greutate, etc. Doar nu o sa fie din cauciuc, și sa rămână după aia blocat autocarul în pasaj, sa nu îl.m.ai poti scoate.

    Ba nu e deloc la fel la Blackwall, acolo e o grinda înfiptă in doi pereți, nu suspendată pe propriile picioare. Cea din Londra nu poate sa îți pice in cap.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close