Pentru cei care au activităţi ce depăşesc cadrul urban şi au nevoie de o maşină care să facă faţă terenurilor accidentate, jeepul de la Dacia e o adevărată provocare.
Noi am avut ocazia să ne dăm cu jeepul Dacia pe un circuit cu rampe şi pante înclinate, cu denivelări şi porţiuni mlăştinoase, prin care Dusterul 1,5dci, 110 CP, 4×4 a trecut ca prin brânză. Maşina oferă posibilitatea blocării diferenţialului în cazul punţii spate, ceea ce permite roţilor de pe acelaşi ax să se învârtă independent, lucru extrem de util atunci când o roată e înnămolită.
Cutia de viteze cu şase trepte contribuie şi ea la performanţele în off-road: urcări uşoare la viteze mici pe teren accidentat, acceleraţii eficiente în rampă şi coborâri în siguranţă pe pante abrupte.

Teste pe 1.600.000 de kilometri pentru noul model

Înainte de a fi scos la vânzare, Duster a fost testat în condiţiile cele mai dure. După cele 4 milioane de kilometri parcurşi în cazul primei generaţii, noua Dacia Duster a fost supusă la noi evaluări făcute pe parcursul a alţi 1,6 milioane km.
De asemenea, au fost efectuate teste echivalente cu trei ani de utilizare de către un client obişnuit: deschiderea şi închiderea portierelor şi a geamurilor, reglarea scaunelor şi a retrovizoarelor, utilizarea sistemului de avertizare sonoră.

 
 

Urmărește-ne pe Google News