Brandul Ivanka Trump a cunoscut o dezvoltare surprinzătoare în 2016 în timpul campaniei electorale, dar după câștigarea alegerilor de către Donald Trump, a avut loc o decădere. De asemenea, mai multe lanțuri de magazine precum Nordstrom şi Neiman Marcus în Statele Unite şi Hudson Bay în Canada au decis să elimine din oferta lor articolele purtând numele fiicei preşedintelui.

„După 17 luni la Washington, nu ştiu dacă voi reveni vreodată la această afacere, dar ştiu că, pe moment, atenţia mea se va concentra pe ceea ce fac aici, la Washington. Prin urmare, luarea acestei decizii este corectă pentru echipa mea şi pentru asociaţii mei”, a transmis Ivanka Trump.

Lansat în forma sa actuală în 2014, brandul poziţionat pe segmentul mediu, cu preţuri accesibile, a beneficiat de un parteneriat cu grupul G-III Apparel Group, care fabrică şi distribuie îmbrăcăminte şi accesorii.

Brandul a atins o cifră de afaceri de 47,3 milioane de dolari în anul financiar 2016/17, închis la sfârşitul lunii ianuarie 2017.

După alegerea tatălui ei şi nominalizarea sa pe post de consilier la Casa Albă, Ivanka şi-a păstrat pachetul majoritar, însă l-a încredinţat unui trust pentru a minimiza potenţialul conflict de interese


Citește și: EXCLUSIV/Mega Image angajează detectivi ca să dovedească escrocheria unui fost angajat care îi cere trei milioane de lei!


Urmărește-ne pe Google News