Compania Akindo Sushiro Co, care administrează lanțul de restaurante Sushiro, susține că a pierdut foarte mulți clienți brusc după ce imaginile dintr-un local din orașul Gifu au devenit virale, potrivit televiziunii japoneze NHK.

În imagini, elevul este filmat de asemenea, lingând o sticlă de sos de soia și o ceașcă pe care apoi le-a pus înapoi. Clipul a fost distribuit apoi pe scară largă în Japonia după ce a fost publicat în ianuarie și a fost urmat de o serie de videoclipuri similare – inclusiv vizându-i pe unii dintre concurenții restaurantului – care au contribuit la apariția termenului „terorism cu sushi”.

Termenul este folosit în sens larg pentru a se referi la acțiunile lipsite de igienă din restaurantele japoneze cu „trenuri de sushi”, de unde clienții aleg diverse feluri de mâncare de pe benzile transportoare.

Lanțul de restaurante susține că în urma apariției videoului a pierdut peste 100 de milioane de dolari.

Postul public japonez a precizat că avocatul studentului a scris instanței în luna mai, cerându-i să respingă plângerea. Acesta a precizat că studentul a recunoscut fapta și și-a regretat acțiunile, dar a adăugat că nu există nicio dovadă a unei legături între filmuleț și scăderea numărului de clienți ai lanțului de sushi.

foto: 123rf.com

 
 

Urmărește-ne pe Google News