Niciun YouTuber din lume nu are mai mulți urmăritori decât influencerul american. Veniturile sale sunt estimate la 100 de milioane de dolari pe an.
„MrBeast” a planificat ultima sa acțiune cu ocazia promovării mărcii sale de ciocolată în Germania. Pachetul pentru cei 20 de invitați, aleși prin tragere la sorți, a inclus două nopți de cazare într-un hotel din centrul orașului Leipzig, „nenumărate batoane de ciocolată”, cadouri și acces exclusiv la parcul de distracții „Belantis”, de 27 de hectare.
Printre cei 20 de norocoși s-a numărat Maik Eggers („Like Maik”, 13.900 de abonați), un YouTuber din Köln.
„Ni s-a permis să ne plimbăm cu toate roller-coasterele de câte ori am vrut. Ne-am bucurat de întreaga zi cu Jimmy și ceilalți”, se entuziasmează Eggers, în videoclipul său.
Una peste alta, a fost o experiență incredibilă. Sunt extrem de recunoscător.
Nu se știe cât a plătit „MrBeast”. Parcul de distracții a explicat că s-a angajat să păstreze secretul în jurul evenimentului.
Donaldson a devenit cunoscut pentru videoclipurile în care a apărut împărțind cadouri generoase. Uneori erau iPhone-uri noi pentru necunoscuți oferite în mall, alteori le dădea persoanelor fără adăpost câte 1.000 de dolari, pe stradă.
Adeptul provocărilor, MrBeast a oferit 10.000 de dolari persoanei care intră într-o casă plină de șerpi!
Tânărul cotat de Forbes cu o avere de 54 de milioane de dolari a trecut la alt nivel: oferă insule întregi private, mașini de lux și sute de mii de euro!
MrBeast reinvestește o mare parte din profiturile sale în videoclipuri noi. Clicurile aduc venituri din publicitate și primește sume suplimentare de la sponsori și din vânzarea de articole pentru fani.
A lansat o aplicație prin care se poate comanda mâncare. 600 de restaurante din SUA sunt înscrise pe platformă.
Donaldson este activ pe YouTube din 2012. Inițial, a început cu o explicație pentru jocurile de pe net, apoi a trecut la cascadorii simple.
El se ocupă de divertisment, publicitate, antreprenoriat și își dedică o parte din timp acțiunilor caritabile.
În 2021, MrBeast a produs 47 de milioane de dolari din rețelele sociale grație celor peste 10 miliarde de vizualizări.
Influencerul ar fi fost văzut în România, în luna iulie, în Cluj-Napoca, unde a filmat un nou material, a relatat Adevărul. Salina Turda a fost închisă pentru a găzdui acest proiect, alimentând speculațiile privind vizita sa în țara noastră.
K476 • 09.10.2024, 15:36
Deci a închiriat pentru 21 de persoane, iar mii de persoane care vizitau zilnic parcul, au trebui să și facă alt program? Nu pare prea corect, mai ales fata de cei mici.