eMAG caută un Tehnician de livrare și probe. Dacă îți place să te joci cu aparate electronice și electrocasnice, atunci iată jobul perfect! Vei avea de verificat și testat produsele cumpărate de clienți și vei completa certificatele de garanție pentru fiecare produs testat. De asemenea, vei informa clienții cu privire la serviciile de garanție oferite de firmă și producători. Pachetul salarial este competitiv, vei avea parte de un curs gratuit de eCommerce și vei avea acces la ultimele tehnologii și echipamente IT. Aplică aici.
Flanco angajează Product Manager în Online, cu peste 2 ani de experiență în domeniu. Este nevoie să ai cunoștințe excelente în limba engleză, să ai experiență în online marketing, să cunoști nevoile clienților și să fii un bun negociator. Vei promova produsele și vei prospecta piața, pentru a te asigura că sunt menținute standardele companiei. Vei analiza tendințele pieței și vei căuta noi oportunități și produse pentru canalul de vânzări online. Află mai multe aici.
Amazon Development Center Romania este în căutarea unui Compliance Associate, pe limba italiană. Pentru a lucra pentru liderul global în eCommerce, este nevoie să ai studii superioare terminate și să ai experiență de 1-2 ani în operațiuni de date. Este important să ai cunoștințe bune în cercetarea online și în MS Office, să fii comunicativ și atent la detalii. Te vei asigura că tranzacțiile Amazon sunt conforme cu cerințele legale și de siguranță. Vei analiza documentele produselor importate și vei semnala riscurile. De asemenea, vei verifica ce produse sunt periculoase și trebuie scoase de pe site. Aplică pe eJobs.ro.
FF Group România angajează un Coordonator pe Vânzări în eCommerce, cu peste 3 ani de experiență în domeniu. Este nevoie să fii absolvent în marketing sau economie, să ai experiență în business-uri online și în domeniul retail. Vei dezvolta divizia online a companiei, vei implementa strategii de vânzare și vei conduce echipa specializată în eCommerce. Mai multe detalii despre job găsești aici.
Carpatour își mărește echipa cu un specialist în Marketing online și gestionarea bazelor de date, în Brașov. Salariul tău începe de la 2.700 de lei pe lună, dar crește în funcție de comisioanele pe care le câștigi. Pentru a te califica, este nevoie să ai experiență în domeniul turismului. Vei concepe și trimite newslettere, vei întreține conturile de social media ale firmei și vei crea rapoarte pentru a susține echipa de vânzări. Înscrie-ți CV-ul aici.
Intermedia Activ Management angajează un Online Travel Expert. Este nevoie să ai abilități excelente de comunicare, să fii orientat spre client, să ai cunoștințe de operare PC, MS Office și diverse aplicații online și să cunoști bine limba engleză. Un avantaj reprezintă experiența în turism sau marketing online. Vei vinde și rezerva servicii turistice, oferint suport clienților, vei urmări derularea comenzilor și vei menține corespondența cu clienții. Primești bonusuri la salariu, corelate cu rezultatele obținute, și ai parte de vacanțe la tarif de achiziție pentru tine și membrii familiei tale. Aplică pe eJobs.ro.
Acasă Media este în căutarea unui Online Sales Account, cu peste un an de experiență în mediul online sau alte tipuri de media. Compania pune mare preț pe oamenii cu spirit antreprenorial, pasionate de online, de vânzări și de proiecte. Este nevoie să fii comunicativ și creativ, să ai inițiativă și să fii orientat către client. Vei identifica clienții direcți sau de agenție cu potențial, pentru a le propune campanii publicitare, îndeplinind și chiar depășind obiectivele pe vânzări. Pachetul salarial include comisioane în funcție de performanțe și acces gratuit la sala de fitness și masaj. Click aici pentru a aplica.
Grupul Eyelash, specializat în comerțul online pentru femei, caută un Consilier în Relații Clienți. La început, vei trece printr-o perioadă de training plătit, iar apoi vei avea parte de oportunități de promovare și dezvoltare profesională. Vei prelua apelurile clienților pentru a le oferi asistență și informații suplimentare. De asemenea, vei promova produsele și serviciile firmei, pentru a crește vânzările și numărul de clienți. Vei prelua și reclamațiile de la clienți și le vei redirecționa către managerul direct. Este nevoie să fii o persoană deschisă, entuziastă și serioasă, să ai o atitudine pozitivă, să fii rezistent la stres și orientat către client. Detalii găsești aici.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro