Agenţia de recrutare Media Market Human Resources recrutează Coordonator Asistenţă Asigurări cu limba franceză. Principalele condiţii pentru a te califica sunt: studiile medii sau superioare, minimum 1 an experienţă pe un post similar, cunoştinţele de limba franceză la nivel avansat, limba engleză la nivel mediu, permis auto categoria B – este un avantaj. Vei oferi suport clienţilor din Franţa şi te vei ocupa de instrumentarea dosarelor de asistare medicală şi tehnică ale clienţilor. Pachetul de beneficii include salariu cuprins între 400 şi 500 euro, bonuri de masă, bonusuri de performanţă, abonament medical. Programul de lucru este în ture şi sunt prevăzute 2 zile libere pe săptămână. Actualizează CV-ul şi aplică prin eJobs.ro.
Aceeaşi agenţie are şi un post de Operator Chimist. Eşti eligibil cu studii medii, calificare de operator chimist, experienţă pe o poziţie similară de minimum 1 an. Misiunea ta este: organizarea, supervizarea şi coordonarea personalului din subordine, urmărirea respectării normelor de calitate, colaborarea cu Laboratorul de Analize. Salariul este cuprins între 1.800 şi 2.000 de lei, se asigură transport, o masa caldă, sunt plătite suplimentar cu 50% orele de noapte şi zilele de weekend si cu 200% orele lucrate suplimentar.
Dacă ai experienţă în vânzări şi studii medii te poţi angaja ca Team leader judeţean. Ai nevoie de permis de conducere categoria B, disponibilitate la program prelungit, bune abilităţi de comunicare şi negociere. Principalele responsabilităţi sunt: dezvoltarea reţelei de puncte de vânzare, supervizarea şi coordonarea activităţii agenţiilor, urmărirea activităţii concurenţei în zona acoperită, realizarea rapoartelor. Primeşti pachet salarial motivant alcătuit din salariu fix (cuprins între 400 şi 500 euro) şi comision din vânzări, bonusuri în funcţie de performanţă, maşină de serviciu, telefon de serviciu, traininguri. Aplică aici.
Cu studii medii în domeniul contabilităţii, găseşti job de Contabil Financiar Junior. Principalele cerinţe sunt: experienţă profesională în evidenţa contabilă de minimum 1 an, cunoaşterea unui program de contabilitate, trainingurile în contabilitate reprezintă un avantaj, limba engleză la nivel avansat. Salariul este cuprins între 500 şi 1.000 euro pe lună, în funcţie de performanţe, te bucuri de programe de formare şi poţi avansa profesional.
Dacă te pricepi bine la rezolvarea problemelor tehnice ale calculatoarelor, te poţi angaja ca Tehnician IT. 2 posturi sunt disponibile cât mai repede, condiţia este să te pricepi la instalare/configurare/întreţinere Windows/aplicaţii şi componente periferice, devirusări. Salariul pentru un job full time este cuprins între 400 şi 500 euro pe lună. Aplică aici.
Şi pentru străinătate găseşti joburi pentru care te poţi califica cu studii medii. În Spania se caută Vânzătoare magazin alimentar. Se oferă contract de muncă semnat în România cu delegare în Spania, salariu lunar de cel puţin 800 euro, transport asigurat cu avionul România – Spania şi retur, cazare în apartament complet utilat, asigurat angajator. În plus, primeşti un bonus de 100 Euro/lună pentru mâncare. Pentru curse Anglia – Spania, Anglia – Franţa, Anglia – Italia, Benelux, se caută Şofer Transport Internaţional, cu permis auto C+E de cel puţin 1 an, atestat valabil de şofer profesionist pentru transport marfă, card digital pentru tahograf. Sunt 10 posturi disponibile, iar salariul este de peste 1.500 euro pe lună.
În domeniul HoReCa, găseşti post de barman în Corsica. Este esenţial să ai cunoştinţe de limba franceză la nivel avansat, 2 ani experienţă în domeniu, limba engleză la nivel începător constituie un avantaj. Salariul este de 1.500 euro brut/lună, cazarea este oferită şi plătită de firma angajatoare, iar transportul este asigurat.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro