Un număr similar de lucrători din Generația Z a declarat că mersul la birou a fost o „pierdere de timp și de bani”, potrivit sondajului.

Răspunsurile sunt în concordanță cu ceea ce văd și companiile. Dintre cei 1 000 de manageri de resurse umane intervievați, mai mult de jumătate au declarat că angajații au fost reticenți în a se întoarce la birou cu normă întreagă, atunci când restricțiile de COVID au luat sfârșit.

Mai mult de 92% dintre angajații cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani nu au lucrat deloc la distanță în luna august, conform Biroului de Statistică a Muncii. Doar 3,2% au lucrat de la distanță cu normă întreagă, restul având un program hibrid.

Unii profită din plin

Unii lucrători din Generația Z, pasionați de tehnologie, profită din plin de întoarcerea la birou, realizând videoclipuri pe rețelele de socializare în care își glorifică zilele de lucru, strângând astfel sute de mii de vizualizări.

Pentru a face o zi banală de muncă și mai captivantă, unii lucrători și-au adus la birou decorațiuni care le reflectă personalitatea.

Alții, precum Alicia Winterboer, coordonator de marketing și influencer, încearcă să spargă stigmatul programului la birou de la 9.00 la 17.00 cu videoclipuri de la locul de muncă.

Winterboer a declarat pentru Wall Street Journal că, în timp ce mulți tineri idealizează munca pentru ei înșiși, America corporatistă are și avantajele ei.

„Este în regulă să ai acel program de la 9.00 la 17.00, respectiv acea rutină”, a declarat Winterboer.

Generația Z este alcătuită din persoanele născute între 1996 și 2015. Este considerată drept prima generație „născută cu smartphone-ul în mână”, care a crescut cu internetul mai mult decât cu televizorul. Rețelele de socializare, comunicarea online și relațiile la distanță sunt câteva dintre elementele definitorii ale vieții celor din Generația Z.

Urmărește-ne pe Google News