„Ieri (vineri, 13 octombrie) au apărut fotografiile cu prințesa care, în vizită la Nottingham University, a purtat acest costum, impecabil dealtfel. Desenat, croit, tricotat şi exportat din Piatra Neamț pentru un brand francez considerat hibrid între lux și haine abordabile tuturor”, a scris jurnalista Irina Păcurariu pe pagina sa de Facebook, aceasta fiind o clientă a afacerii de familie a familiei nemțene.
„Fabrica noastră Augsburg a lucrat acest compleu! Simt cum grația divină ne-a ajutat, după atât de multă dăruire, muncă! Mulțumesc mamei, Nadiei, întregii echipe Augsburg pentru aceste momente! Așa cum a visat, mama…. O afacere de familie…”, a scris pe 13 octombrie, imediat după ce a văzut fotografiile cu prințesa și Monica Pecheanu, cea care conduce astăzi afacerea.
O afacere pornită „pe datorie”
Despre aceasta, Irina Păcurariu spune că „e generația de mijloc a afacerii, o fostă campioană de tenis, iubitoare de libertate și viață în natură, care continuă visul mamei ei, doamna Lucia Matasă. Aș spune că din toate astea ceva există și în fiecare obiect made in Romania care îi poartă amprenta.”
Potrivit publicației Monitorul de Neamț, afacerea a fost începută în anii 90 de Lucia Matasă, ingineră textilistă, cu patru utilaje cumpărate la mâna a doua și bani împrumutați. Afacerea le include și pe două nepoate. Fabrica produce pentru diferite branduri internaționale, dar și în nume propriu.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Bubulina61 • 15.10.2023, 22:01
Se pot face lucruri frumoase și în România, dar lucrurilor frumoase nu li se face suficientă publicitate!
Stoiae • 15.10.2023, 17:19
Romanii fac lucruri de calitate ,doar ca nu știm sa ne apreciem marfa. Nu știm sa o promovăm.