Fondatorul Skims și vedetă de reality TV, Kardashian, care a fost ambasadorul brandului de modă, a rupt tăcerea duminică, după ce a primit un val de mesaje de la fani și comentatori care o îndemnau să denunțe brandul.
În comentariile postate pe rețelele ei de socializare, Kardashian a spus că a așteptat să se pronunțe „nu pentru că nu am fost dezgustată și revoltată de recentele campanii Balenciaga, ci pentru că îmi doream o oportunitate de a vorbi cu echipa lor, pentru a înțelege singură cum s-a putut întâmpla acest lucru”.
Vedete a continuat spunând că ea, ca mamă, a fost „zguduită de imaginile tulburătoare”.
„Siguranța copiilor trebuie vegheată cu cel mai mare respect și orice încercare de a normaliza abuzul de orice fel asupra copiilor nu ar trebui să aibă loc în societatea noastră, punct”, le-a spus ea celor 74,2 milioane de urmăritori de pe Twitter, duminică.
„Apreciez eliminarea campaniilor de către Balenciaga și scuzele. Am vorbit cu ei și cred că ei înțeleg gravitatea problemei și vor lua măsurile necesare pentru ca acest lucru să nu se mai întâmple niciodată”.
Kardashian, care a purtat o creație Balenciaga la Met Gala 2021, s-a numărat printre numeroasele celebrități prezentate în spectacolul de couture Balenciaga, din timpul Săptămânii Modei de la Paris, din iulie.
Finalul sezonului de joi din „The Kardashians” s-a concentrat pe mersul ei în magazinul Balenciaga.
Duminică, ea a abordat viitorul ei cu Balenciaga, într-o postare ulterioară, scriind: „În prezent îmi reevaluez relația cu marca, bazându-mă pe dorința lor de a accepta responsabilitatea pentru ceva ce nu ar fi trebuit să se întâmple niciodată, de la bun început, și pe acțiunile pe care mă aștept să le văd că le ia pentru a proteja copiii”.
Declarația lui Kardashian vine la câteva zile după ce compania a retras campania controversată, realizată de fotograful Gabriele Galimberti și care face parte dintr-un proiect numit „Povești jucării”, și a postat scuze pe pagina sa de Instagram.
„Cerem scuze sincer pentru orice ofensă pe care a provocat-o campania noastră de sărbători”, se arată în comunicat. „Gențile noastre în formă de ursuleți de pluș nu ar fi trebuit să fie prezentate cu copii, în această campanie. Am eliminat imediat campania de pe toate platformele”.