“Dezinformarea distribuită pe rețelele de socializare are un impact serios”, a scris, marți, Kardashian.
Mișcarea face parte din campania #StopHateforProfit, care a fost organizată de activiști pentru drepturile civile.
Vedetele își vor îngheța conturile miercuri, 16 septembrie, pentru 24 de ore.
“Nu pot să stau și să tac în timp ce aceste platforme continuă să permită răspândirea urii, propagandei și dezinformării – create de grupuri pentru a semăna diviziunea și a despărți America”, a spus Kim Kardashian.
“Dezinformarea distribuită pe rețelele sociale are un impact serios asupra alegerilor noastre și subminează democrația noastră”, a adăugat ea.
Printre alte vedete care au fost de acord să ia parte la boicot se numără actorii Leonardo DiCaprio, Sacha Baron Cohen și Jennifer Lawrence, precum și cântăreața Katy Perry.
Organizatorii campaniei #StopHateforProfit, care a fost lansată în iunie, acuză Facebook și Instagram că nu au luat suficiente măsuri pentru a opri discursul de ură și dezinformarea.
Grupul s-a concentrat pe Facebook, care deține și Instagram, și WhatsApp, iar anul trecut a atras venituri din publicitate de aproape 70 miliarde de dolari.
Mii de companii și grupuri majore pentru drepturile civile s-au înscris în campanie.
“Ne apropiem rapid de unele dintre cele mai importante alegeri din istoria americană”, a declarat grupul într-un comunicat.
În iunie, Facebook a declarat că va eticheta postările potențial dăunătoare sau înșelătoare.
Acțiunile Facebook au scăzut în iunie cu 8% la închiderea burselor, iar averea fondatorului Mark Zuckerberg s-a micșorat cu 7 miliarde de dolari. Cauza: suspendarea contractelor de publicitate pe rețeaua socială a unor giganți precum Coca-Cola și Unilever, relatează Business Insider.