Proiectul ar costa 89 de milioane de euro, conform Digi 24.

Investiţia va fi gata într-un an şi jumătate, iar lucrările ar urma să fie finalizate în aprilie 2018. Conform proiectului, vor fi construiți încă 2,2 kilometri de linie ferată, care să lege Gara de Nord de Aeroportul Henri Coandă, deoarece 16,9 kilometri sunt deja construiți.

Această legătură feroviară vine în condițiile în care România riscă să piardă organizarea Euro 2020, deoarece linia de metrou care să facă legătura în Aeroport și centrul Bucureștiului nu va fi gata până la această dată.

Lucrările la metroul către Otopeni, pentru care România are o parte din banii necesari de cinci ani, n-au început nici acum. În plus, autorităţile vor să schimbe traseul: linia nu va mai pleca din Piaţa Victoriei, ci din staţia 1 Mai.

România a pierdut 1,5 milioane de euro pentru că n-a început până acum construcţia magistralei 6. E vorba de penalitaţi de întârziere pentru un împrumut luat în urma cinci ani de la Guvernul Japoniei.

Citește și: S-a lansat logo-ul Bucureștiului pentru Euro 2020. Stadioane, autostrăzi și metrou până la aeroport nu avem, dar ”compensăm” cu o siglă și cu multe promisiuni

 
 

Urmărește-ne pe Google News