- acte de identitate părţi;
- acte de proprietate asupra imobilului ce face obiectul tranzacţiei;
- certificat fiscal pe numele proprietarului, eliberat de Administraţia Financiară, din care să rezulte că proprietarul este la zi cu plăţile către stat;
- documentaţia cadastrală a bunului imobil (fişa bunului imobil şi planul de amplasament, respectiv planul releveu), întocmită de către un expert cadastral autorizat;
- extrasul de carte funciară, obţinut prin intermediul unui birou notarial;
- adeverinţă eliberată de asociaţia de proprietari care atestă faptul că proprietarul nu are datorii faţă de aceasta (întreţinere, fond de rulment etc.); adeverinţa nu este necesară în cazul în care cumpărătorul consimte să preia eventualele debite existente.
Cum pot afla adresa fostului angajator?
Se apropie termenul de depunere a dosarului meu de pensionare. Am lucrat la Trustul Energetic Bascov. Nu ştiu unde şi-a mutat sediul. Trebuie să obţin nişte adeverinţe pentru vechimea în muncă. Viorel Grindean, Craiova
Răspuns: Solicitaţi informaţii la Arhivele Naţionale ale României, bd. Regina Elisabeta nr.49, sector 5, tel. relaţii cu publicul 021.314.43.31, 021.313.92.95.
Unde mă pot adresa pentru remedierea telefonului fix?
Sunt posesorul unui telefon fix care a început să-mi facă probleme. Eu sunt abonat la reţeaua RCS-RDS, dar nu ştiu cum să-i contactez. Sunt o persoană în vârstă. Ştefan Ţunea, Timişoara
Răspuns: Puteţi apela la Departamentul de asistenţă tehnică al reţelei RCS-RDS, la tel.: 031.400.44.01.