Ion Constantinescu, din Tulcea, se plânge de faptul că Apa Nova obligă asociaţia de proprietari să semneze contractul cu ea fără a ţine cont de amendamentele asociaţiei, pe care o ameninţă cu un proces.
“Din păcate, există furnizori de utilităţi care deţin un anumit monopol, în absenţa unor soluţii alternative” – explică specialistul ziarului Libertatea. “Dacă o anumită clauză din contract vi se pare incorectă sau nelegală, puteţi sesiza Oficiul pentru Protecţia Consumatorului sau puteţi ataca acel contract în instanţă”.
Plata serviciului de canalizare
Iulian Preda, din Bucureşti, are altă nemulţumire: “Cei de la Apa Nova ne pun să plătim apa pluvială fără să facă vreo prestaţie – serviciul de captare nu există”.
Iată ce răspunde specialistul: “Dacă nu beneficiaţi de canalizare, într-adevăr, nu este corect să plătiţi apa pluvială. Dacă însă imobilul este racordat la reţeaua de canalizare, atunci în această reţea se colectează şi apa pluvială şi este normal să se achite această taxă”.