Pentru a deveni administrator, persoana în cauză trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: a) să aibă capacitatea deplină de exerciţiu; b) să prezinte garanţii morale pentru îndeplinirea corectă a obligaţiilor ce le revin administratorilor; c) să urmeze un curs de pregătire profesională organizat, în condiţiile legii, de Consiliul Local, în colaborare cu organizaţii profesionale neguvernamentale de specialitate.
Dosarul candidatului trebuie să conţină:
- cerere-tip pentru atestare, adresată Consiliului Local;
- copie legalizată după certificatul care atestă pregătirea profesională;
- curriculum vitae;
- copie legalizată după actele de stare civilă (certificat de căsătorie sau certificatul de naştere, în cazul persoanelor necăsătorite);
- copie B.I. sau C.I.;
- copie legalizată după diploma de la ultima şcoală absolvită;
- adeverinţă medicală care să ateste capacitatea de muncă;
- cazier fiscal (eliberat de Administraţia Financiară);
- Recomandare din partea asociaţiei de proprietari care urmează să fie administrată (dacă este cazul).
La ce secție de votare votezi duminică și cum poți vota dacă nu ești în localitatea de domiciliu pe 24 noiembrie la alegerile prezidențiale!