Reclamaţia sau sesizarea poate fi formulată în scris sau pe e-mail, de orice persoană fizică, în nume personal.
Apelează la această modalitate numai după ce ai încercat să rezolvi amiabil problema.
În situaţia în care nu ai ajuns la o înţelegere cu vânzătorul sau cu administratorul unităţii, atunci ai dreptul să depui o reclamaţie.

Unde poţi depune reclamaţia

La sediile Comisariatelor Judeţene pentru Protecţia Consumatorilor (pentru cei din ţară) sau la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Municipiului Bucureşti, în funcţie de raza teritorială în care îşi desfăşoară activitatea operatorul economic.
Reclamaţia/sesizarea depusă se rezolvă în termenul legal, cu condiţia ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factura fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente, după caz.
La telefonul consumatorului: INFOCONS: 021.9551 poţi obţine doar informaţii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau o reclamaţie.
 
 

 
 

Urmărește-ne pe Google News