Schimbarea titularului unui contract de furnizare se face în situaţiile schimbării parţiale sau totale a identităţii clientului, preluării prin cumpărare, moştenire, donaţie a unei locuinţe sau a unui spaţiu deja racordat la energie electrică, fără a fi necesare modificări ale instalaţiei electrice.
Documentele necesare: Index contor citit la zi (necesar pentru emiterea facturii şi plăţii acesteia); Copii ale actelor de identitate ale actualului şi viitorului titular; Cerere-tip (formularul se pune la dispoziţie de furnizor) ; Chestionar- tip pentru obţinerea avizului tehnic de racordare; Mandat gratuit – formular-tip (se pune la dispoziţie de furnizor); Actul de proprietate sau orice alt înscris ce atestă dreptul de folosinţă asupra imobilului.
În cazul în care imobilul este închiriat, e necesar acordul notarial al proprietarului pentru încheierea contractului de furnizare a energiei electrice de către chiriaş.

 
 

Urmărește-ne pe Google News