Am cumpărat lapte stricat de la un magazin din piaţa Crângaşi. Unde pot să reclam?
Matei Călin, Bucureşti

Răspuns: Dacă vânzătorul nu a vrut să vi-l înlocuiască cu un produs bun, sesizaţi Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor, la numărul de telefon 021.9660.

Telefonul fix nu este instalat

Am încheiat un contract cu cei de la RDS şi nici acum, după o lună, nu vin să-mi instaleze telefonul fix, pe motiv că nu au aparate. Ce să fac?
Marinela Chiriac, Ilfov

Răspuns: Sunaţi-i şi cereţi-le să găsească o soluţie. Dacă nu vă ajută, cel mai bine e să schimbaţi operatorul de telefonie fixă.

Detalii despre biletele la ştrand

Am înţeles că s-a deschis ştrandul Dâmboviţa din Crângaşi. Vreau să ştiu cât costă biletul?
Marius Avram, Ilfov

Răspuns: Biletul la ştrand costă 5 lei de persoană şi 3 lei pentru copii şi pentru pensionari. Ştrandul este deschis între orele 9.00 şi 19.00.

Informaţii despre Primăria Botoşani

Cum fac o sesizare la Primăria Botoşani, fără să mă deplasez până acolo?
Maria Andronache, Botoşani

Răspuns: Intraţi pe site-ul primăriei, pe adresa www.primariabt.ro, la secţiunea “Reclamaţii şi sesizări”. Conform legii, sunt obligaţi să vă răspundă în 30 de zile.

 
 

Urmărește-ne pe Google News