Titularul contractului de furnizare a energiei electrice se poate schimba- acest lucru fiind, de altfel, obligatoriru, conform legii- în cazul schimbării parţiale sau totale a identităţii clientului, preluării prin cumpărare, moştenire sau donaţie a unei locuințe, sau a unui spațiu deja racordat la energie electrică, fără a fi necesare modificări ale instalației electrice. Documentele necesare pentru a schimba titularul contractului sunt: Index contor citit la zi (necesar pentru emiterea facturii și plății acesteia); Copii ale actelor de identitate ale actualului și viitorului titular; Cerere- tip (formularul se pune la dispoziție de furnizor) ; Chestionar tip pentru obținerea avizului tehnic de racordare; Mandat gratuit- formular tip (se pune la dispoziție de  furnizor); Actul de proprietate sau orice alt înscris care atestă dreptul de folosință asupra imobilului. În cazul în care imobilul este închiriat, este necesar acordul notarial al proprietarului pentru încheierea contractului de furnizare a energiei electrice de către chiriaș.

Citește și:

 
 

Urmărește-ne pe Google News