Noul Lidl din Bucureşti, de pe strada Prelungirea Ghencea, nr. 15C – 15E, are o suprafaţă de vânzare de 1.200 de metri pătraţi şi a creat aproximativ 20 de noi locuri de muncă. Reţeaua locală a retailerului german creşte astfel la 185 de unităţi. Peste 80% din produsele pe care magazinele Lidl le au în rafturi sunt mărci proprii.
“Suntem prezenţi în fiecare judeţ al ţării, iar inaugurarea noului magazin Lidl continuă strategia companiei de a le oferi, zilnic, românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente”, precizează reprezentanţii companiei.
Cu peste 3.800 de angajaţi în România, compania a anunţat alte peste 10 noi deschideri în 2015. Investiţia medie într-un magazin Lidl nou deschis depăşeşte 1,5 milioane de euro. Parte a grupului Lidl&Schwarz, care deţine cea mai mare reţea de magazine de tip discount din Europa – peste 10.000, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.