„Actualele măsuri se adaugă celor de siguranță deja implementate. În ultimele săptămâni, Takeaway.com a oferit instrucțiuni de sănătate și siguranță tuturor angajaților și șoferilor, iar membrii personalului sunt instruiți special în măsuri preventive corecte, precum și să raporteze situații suspecte. Compania distribuie, de asemenea, echipamente igienice în rândurile curierilor proprii, cum ar fi dezinfectantele de mâini.

Takeaway.com lucrează cu restaurantele partenere pentru a ne asigura că toate măsurile recomandate de sănătate și siguranță sunt implementate și respectate, în interesul clienților, al angajaților și al curierilor”, au mai anunţat reprezentanţii platformei printr-un comunicat de presă.

Foodpanda, o altă aplicaţie de livrare mâncare, anunţa în urmă cu o săptămână că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecțioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorități ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuși la niciun fel de risc de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanență active canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.

În cazul restaurantelor partenere, compania va pune la dispoziția acestora un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să își păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport și să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunțe de urgență reprezentanții companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.

Urmărește-ne pe Google News