Promovare intensivă în Varșovia
Campania se va derula pe o perioadă de 30 de zile și include o varietate de materiale publicitare outdoor. În Cracovia, promovarea se face prin intermediul unui mesh amplasat în aeroport și a unui ecran digital în stația de autobuze.
În capitala Poloniei, eforturile de marketing sunt și mai intense. Campania include 1.854 de ecrane digitale în 309 tramvaie și 400 de ecrane LCD în 175 de autobuze. De asemenea, 54 de autobuze vor afișa postere cu autocolant.
Gările principale din Varșovia – Centrală, de Vest și de Est – vor găzdui ecrane digitale cu materiale promoționale despre România. Un punct forte al campaniei îl reprezintă cele 29 de ecrane digitale amplasate în zona Varșovia Rotunda, una dintre cele mai aglomerate și cunoscute locații din oraș.
VEZI GALERIA FOTOPOZA 1 / 4Obiective strategice
Reprezentanții MEAT au declarat: „Prin intermediul acestei campanii outdoor în Varșovia, înainte de târgul internațional de turism TT Warsaw, care se desfășoară în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie 2024, se urmărește consolidarea poziției noastre pe piața turistică internațională și atragerea atenției publicului polonez către România”.
Această inițiativă vine în contextul în care Polonia este un partener comercial important pentru România în regiune. Anul 2024 marchează 105 ani de relații diplomatice între cele două țări, subliniind importanța acestei colaborări.
Conform sursei citate, campania are potențialul de a valorifica și conexiunile aeriene directe și de a sprijini activitatea tur-operatorilor, agențiilor de turism și companiilor aeriene care operează între cele două țări. Se așteaptă ca aceste eforturi să ducă la o creștere semnificativă a numărului de turiști polonezi care aleg România ca destinație de vacanță.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro