Potrivit reprezentanţilor Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă (ISU) Vâlcea, incendiul a izbucnit la cea de-a doua locomotivă a garniturii feroviare, iar în momentul în care mecanicul a observat flăcările, a oprit trenul. Ulterior, el a tractat locomotiva care a luat foc la o distanţă de 50 de metri depărtare de vagoanele cu călători, anunţă MEDIAFAX.
„Din primele cercetări rezultă că incendiul a apărut la cea de-a doua locomotivă a garniturii feroviare, cea care nu tracta, la sistemul de frânare al acesteia. Incendiul s-a manisfestat cu puţină flacără şi mult fum. Nu există victime, deoarece imediat locomotiva a fost dusă la o distanţă apreciabilă de garnitură, conform procedurilor”, a declarat purtătorul de cuvânt al ISU Vâlcea, căpitan Cătălin Popescu.
Cătălin Popescu a precizat că la faţa locului s-a intervenit cu două autospeciale cu apă şi spumă ale Detaşamentului Râmnicu Vâlcea al ISU, iar după aproape 30 de minute garnitura feroviară, care are în componenţă şi locomotiva avariată, a reluat deplasarea, fiind însoţită până la Râmnicu Vâlcea de o autospecială a pompierilor militari pentru a preveni reizbucnirea focului.