Costă cu 200 € mai mult decât Logan I

Cum drive-testul s-a desfăşurat pe o vreme ploioasă şi pe un drum sinuos din apropierea oraşului spaniol Málaga, am constatat că noul Logan cu motor turbo, de 0,9 litri, stă foarte bine pe şosea şi te face să uiţi de derapajele necontrolate ale vechiului model. Cea mai ieftină versiune de Dacia Logan II costă 6.690 de euro, cu 200 de euro mai mult decât generaţia anterioară, însă, dacă e să luăm în considerare faptul că actuala maşină dispune încă din versiunea de bază de airbaguri laterale, pe lângă cele două frontale, sistem de control al stabilităoeii ESP, precum şi servodirecoeie, putem spune că oferta e cu mult mai avantajoasă. Noua generaoeie Dacia e echipată, în funcoeie de versiuni, cu un buton Eco ce reduce puterea motorului astfel încât să se obţină un consum de combustibil cu până la 10% mai mic şi, de asemenea, reduce consumul de energie electrică în cazul sistemului de aer condiţionat.

Ce ne place la Logan II:

  • noua linie curată şi elegantă a maşinii;
  • interiorul mai frumos şi mai tineresc;
  • lista de opoeiuni include: limitator de viteză, asistenţă la parcarea cu spatele, noua centrală de comandă LG Media Nav cu touchscreen de 7 inchi, bluetooth şi sistem de navigaţie;
  • spaţiul interior şi portbagajul generoase;
  • mânerele de la uşi au un aspect plăcut;
  • a fost introdusă varianta de motor de 0,9 litri turbo;
  • ţeava de eşapament este bine mascată de bară;
  • maşina e mult mai silenţioasă.

Ce nu ne place la Logan II:

  • comenzile geamurilor au rămas pe bord şi, respectiv, între scaune, pentru pasagerii din spate;
  • claxonul este în continuare sub formă de manetă, în partea stângă a volanului;
  • senzorii de parcare nu au culoarea caroseriei;
  • calitatea materialelor de la interior.

 


 

Sandero Stepway arată bestial

Dacă Logan II a fost o surpriză plăcută încă de la prima “atingere”, acelaşi lucru îl putem spune şi despre Sandero, varianta nouă. Ne-am “dat” cu un model cu motor turbo pe benzină TCe 90 şi am constatat că maşina chiar se “înfige”! Øn ceea ce priveşte preoeurile, e pentru prima dată când această maşină e mai ieftină în România decât în alte oeări.

Ce ne place la Sandero Stepway:

  • are mai mult spaţiu de depozitare în portbagaj
  • are roata de rezervă în portbagaj, şi nu sub maşină, ca la modelul vechi
  • are blocuri optice elegante şi elemente de interior mai interesante, cu centre ale comenzilor cromate.

Ce nu ne place la Sandero Stepway:

  • nu are bec de iluminat în torpedou
  • ştergătoarele şi mânerele de la uşi sunt tot “învechite”
  • deşi mai mic decât Logan II, modelul Sandero Stepway este mai scump decât acesta cu 300 de euro.

Urmărește-ne pe Google News