Rochia face parte dintr-o colectie  plina de prospetime creata de Lana Dumitru in cadrul campaniei „DERO e al tau”, cu ocazia lansarii noului ambalaj in editie limitata DERO Ozon+. Noul ambalaj in editie limitata DERO Ozon+, realizat de Lana Dumitru, a fost preferatul romanilor in cadrul unei votari publice gazduite pe pagina de Facebook a brandului de detergenti in vara anului trecut. Ambalajul in editie limitata poate fi gasit pe rafturile magazinelor de la inceputul lunii februarie.
Elementele grafice din designul noului ambalaj au fost transpuse si pe articolele vestimentare din colectie, pentru a le reaminti romancelor de frumusetea motivelor traditionale romanesti.
Cele 5 articole vestimentare, printre care si rochia purtata de Loredana, pot fi castigate exclusiv in cadrul campaniei nationale DERO e al tau.
Consumatoarele DERO pot castiga in fiecare zi unul din cele 3 premii disponibile si isi pot alege articolul vestimentar preferat din cadrul colectiei. In campanie sunt incluse toate produsele DERO in pachet editie limitata, precum si cele cu etichete sau benzi promotionale atasate.
Promotia se desfasoara in perioada 1 februarie – 12 aprilie 2015, iar mecanismul detaliat al campaniei poate fi gasit pe pagina de Facebook DERO. Valoarea totala estimata a premiilor este de 56.580 RON.

 
 

Urmărește-ne pe Google News