Scutul facial trece de la clar la întunecat în lumina soarelui, protejând de soare purtătorii vizierei. De asemenea, are știfturi aurii gravate cu numele de marcă Louis Vuitton și o bandă elastică, monogramată.

Viziera poate fi, de asemenea, purtată rabatată în sus, conform etichetei. Prețurile nu au fost încă anunțate, dar, ca marcă de modă de ultimă generație, estre puțin probabil să fie ieftină.

Alte obiecte de îmbrăcăminte marca Louis Vuitton, inclusiv pălării și ochelari de soare, se vând cu sute de dolari.

Scutul facial va fi vândut online și la anumite magazine Louis Vuitton începând cu 30 octombrie.

În timpul pandemiei cde coeronavirus, Louis Vuitton a lansat masca de față – versiunile de lux includ masca de față populară cu logo Arrow de 95 dolari și designul de bumbac Burberry, de 115 dolari.

În aprilie, Louis Vuitton s-a alăturat efortului global, producând echipamente de protecție personală pentru a sprijini lucrătorii din domeniul sănătății aflați în primele linii ale pandemiei.

Compania a anunțat că și-a reconfigurat mai multe ateliere în toată Franța pentru a „produce sute de mii de măști faciale non-chirurgicale” pentru lucrătorii din domeniul sănătății.

Brandul a mai spus că donează mii de halate de spital către șase spitale din Paris care au nevoie urgentă de echipament de protecție.

FOTO: Hepta

Urmărește-ne pe Google News