„Lucrările la Pasajul rutier Unirii sunt în momentul de față realizate în proporție de 50%. La o lună de la începerea acestora, cele mai dificile intervenții s-au finalizat deja. Au fost izolate toate infiltrațiile de la nivelul carosabilului, iar fisurile pereților au fost reparate”, a scris Daniel Băluță pe Facebook.

El a precizat că s-a finalizat turnarea primului strat de asfalt și „s-a lucrat în continuare la montarea celor 2.800 de panouri care vor îmbrăca pereții interiori ai pasajului”.

„Vă rog să mai avem puțină răbdare”, a transmis Băluță, în contextul în care şoferii sunt nevoiţi să tranziteze Piaţa Unirii pe deasupra pasajului, motiv pentru care zona se aglomerează zilnic, iar șoferii pierd zeci de minute în trafic.

60 de milioane de lei,

adică aproximativ 12 milioane de euro, inclusiv TVA, costă reabilitarea Pasajului Unirii.

Inaugurat în iunie 1987

Pasajul Unirii din București a fost dat în folosință în iunie 1987. Cu o lungime de 900 de metri, dintre care 600 de metri acoperiţi, era cel mai mare pasaj rutier subteran din România la acel moment.

„Instalații de televiziune cu circuit închis pentru urmărirea traficului” și „aparatură modernă de ventilație pentru eliminarea noxelor” erau promisiunile autorităților comuniste pentru nou-inauguratul pasaj, după cum nota presa vremii.

35 de zile

au durat lucrările la Pasajul Unirii, lung de 900 de metri, scria ziarul România Liberă în iunie 1987, anunțând o nouă realizare a epocii Nicolae Ceaușescu

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3

 
 

Urmărește-ne pe Google News