„În ultimele săptămâni, s-a lucrat pe pasajul principal, au fost făcute reparații cu mortare speciale pe partea interioară a podului, a fost aplicată vopsea anticorozivă și pentru protecția betonului, au fost executate o parte dintre finisaje”, a spus edilul general.
De asemenea, au fost refăcute gardurile de beton din zona căii ferate și aleile de acces de pe Calea Griviței pe pasajul pietonal și acum se fac lucrări pentru montarea grinzii-parapet, a panourilor fonoabsorbante și a sistemului de preluare și evacuare a apelor pluviale.
„Urmează amplasarea indicatoarelor rutiere pe sensul Turda – Crângași. Administrația Străzilor București va finaliza lucrările în cel mai scurt timp”, a menționat Nicușor Dan.
Timp de aproape 6 luni, în perioada octombrie 2023-martie 2024, Podul Grant a fost parțial închis pentru lucrări de consolidare. Circulația mașinilor a fost interzisă pe sensul de mers dinspre Calea Crângași către strada Turda. Podul, pe care circulă mașini și tramvaiul 41, a fost inaugurat în 1981 și a mai fost reabilitat în urmă cu 17 ani. Vechiul pod, inaugurat în 1909, a fost demolat în anii 80, dar pilonii vechi există și astăzi.
În martie, Podul Grant a fost redeschis pentru mașini, după jumătate de an în care a stat închis pentru reparații. Lucrările au costat în total 54 de milioane de lei. Primarul Nicușor Dan a spus atunci că lucrările se vor încheia în august, cu un an mai devreme decât termenul prevăzut în contract.