Cele mai multe solicitări din martie 2017 au vizat mărcile Dacia – cu 1.557 de unităţi (scădere de 19,74% faţă de martie 2016), Ford (1.025 de unităţi, +99,61%), Volkswagen (584 unităţi, +16,10%), Skoda (540 de unităţi, -7,38%) şi Toyota (358 unităţi, +50,42%).
La polul opus, cele mai puține înmatriculări au fost la mașini precum marca Mini (9), Bentley, Ford-CNG-Technik şi Subaru (câte 5 unităţi), Alfa Romeo, smart şi SsangYong (4), Maserati (3), Tesla Motors (2), BMW, Daewoo, GWM, Infiniti, Lamborghini, Mercedes AMG şi Shuan Ghuan (câte o unitate).
Dacă ne uităm la alte departamente, cea mai importantă scădere a fost consemnată la la tractoare -50% (15 unităţi), autobuze/microbuze -19% (82 de unităţi), semiremorci – 17% (379 de unităţi) şi autovehicule cu destinaţie specială (25 de unităţi, -13,79%).
Parcul auto naţional din România s-a majorat, în 2016, cu 6,21% faţă de anul anterior, depăşind 7 milioane de vehicule, din care peste 1,25 de milioane erau înmatriculate în Bucureşti, potrivit datelor DRPCIV. Numărul autovehiculelor noi (0-2 ani vechime) se situa în Bucureşti, la sfârşitul anului 2016, la 134.322 de unităţi, iar 104.068 dintre acestea făceau parte din categoria Autoturisme.
La nivel naţional, din totalul celor 7.010.608 vehicule care circulau pe drumurile naţionale la finele anului trecut, 5,47 de milioane (78%) erau autoturisme, în creştere cu peste 6%, comparativ cu sfârşitul anului 2015, când au fost înregistrate 5,15 milioane de exemplare. La finele lui 2016, pe drumurile din România circulau 3,036 milioane de vehicule cu motorizare diesel (din care 2,119 milioane de autoturisme), în timp ce 3,586 milioane de maşini aveau motoare pe benzină, din care 3,339 milioane erau autoturisme, se mai arată în cifrele Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor.