Cand raspunde la telefon, spune, in loc de ”Alo!”, ”Bucurestene, sesizeaza-ne!”. Si face acest lucru de zeci de ori zilnic, pentru ca telefonul (0800.800.771) pe care l-a infiintat consilierul municipal Stefan Pirpiliu pentru a afla problemele bucurestenilor suna continuu.
Nu apuca sa se raceasca telefonul in furca si suna din nou. Urmeaza mereu minute de tacere in care consilierul asculta pasurile locuitorilor Capitalei. “Voia, ca multi altii, sa introducem mijloacele de transport in comun pe timp de noapte sau macar sa prelungim cu cateva ore programul lor de functionare”, a spus consilierul. El a adaugat ca primeste si multe reclamatii legate de calitatea apei potabile. “O doamna, Maria Iancu, mi-a zis o data: „M-am saturat sa beau apa murdara si nu am bani sa cumpar la sticla”. Imi venea sa ii cumpar eu apa”.
In ultima vreme insa a crescut apreciabil si numarul sesizarilor legate de retrocedarea caselor nationalizate, de evacuarea chiriasilor si de RADET.
Chiar daca nu le poate rezolva toate problemele, consilierul transmite sesizarile catre cei in masura.
Una din principalele reclamatii primite la Primaria Capitalei de catre angajatii biroului infiintat de consilierul municipal e aceea a conditiilor precare din mijloacele de transport in comun
Deranjati si de pasari
Pe langa reclamarea unor servicii publice, la ”Sesizeaza-ne bucurestene!” sunt inregistrate si plangeri mai neobisnuite. Chiar daca este destul de greu de inchipuit, sunt oameni care se declara deranjati de zgomotul pe care il fac stolurile de ciori care ”au invadat spatiul aerian al Capitalei” si de faptul ca toaletele ecologice nu sunt prevazute cu chiuvete.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro