Concertul de peste două ore, cu intrare liberă, a constituit finalul „Celebration Tour” al artistei, un turneu-gigant care a omagiat 40 de ani de carieră și în care regina muzicii pop a susținut 80 de spectacole în toată lumea.
În jur de 1,6 milioane de oameni au asistat la concertul divei. „Madonna transformă Copacabana în Broadway, combinând teatrul, muzica și hiturile”, a notat, entuziasmat, Globo. „CopacaDonna”, a scris Bild.
„Voi spune povestea vieții mele. Nu este un film, este viața mea reală și voi sunteți o mare parte din ea”, a anunțat Madonna, la începutul concertului, în uralele mulțimii în delir.
Anterior, zeci de mii de oameni „au înnebunit” în timpul repetițiilor. În fața hotelului în care a stat artista, se auzeau necontenit cântecele fanilor.
Madonna a locuit, în Rio de Janeiro, la „Copacabana Palace”, unde prețul unui apartament este de 5.000 de dolari pe noapte.
În timpul repetițiilor, Madonna și-a schimbat ținutele aproape mai repede decât propriile hituri („Like A Virgin”, „Material Girl”): lenjerie sexy, sutiene cu sclipici, mini-tanga.
Artista și cei peste 200 de angajați s-au deplasat la Rio de Janeiro cu trei avioane și 270 de tone de echipament.
Costurile pentru aceasta desfășurare de forțe sunt în intervalul de șapte cifre.
Potrivit Reuters, autoritățile centrale și cele ale orașului Rio au spus că au cheltuit 3,9 milioane de dolari pentru organizarea concertului, iar restul a fost acoperit de sponsori privați. Autoritățile estimează că evenimentul ar putea aduce aproximativ 60 de milioane de dolari în economia orașului Rio.
Conform organizatorilor, cel puțin 150.000 de fani au călătorit din străinătate la Rio special pentru concertul de pe plaja Copacabana, unde în trecut au mai concertat, în fața a milioane de fani, rockerii de la Rolling Stones și Rod Stewart.
Cu ocazia Paștelui, Libertatea vă urează Sărbători Fericite și vă invită să trimiteți celor dragi mesaje de Paște!