Faţada ruinată a magazinului Bucureşti, considerat brand interbelic, reuşeşte să producă bani frumoşi din reclamele outdoor pe care le promovează şi pentru care proprietarii încasează, lunar, între 15.000 şi 20.000 de euro, potrivit preţurilor estimate de specialişti. Construit în anii 30, magazinul a fost naţionalizat de comunişti, cumpărat de Marian Vanghelie cu 1,5 milioane de euro, în 2003, şi retrocedat cu scandal, după mai multe procese, moştenitorilor primului proprietar. Aşa se face că imobilul de 4.000 de metri pătraţi, cu un potenţial comercial mare, a fost cumpărat cu 4 milioane de euro de unul dintre cei mai importanţi deţinători de spaţii comerciale din Centrul Vechi, în combinaţie cu un producător de mobilă, ambii olandezi.

Olandezii sunt «stăpâni» pe Lipscani

Aceştia se pregătesc să renoveze magazinul din temelii şi au apelat deja la specialişti. “În acest moment, arhitecţii proiectează un plan. Negocierile se poartă cu un mare retailer, iar etajele 1, 2 şi 3 vor fi transformate în magazine, în vreme ce restul clădirii va reprezenta spaţii de birouri”, a explicat Radu Munteanu, reprezentant oficial al firmei care administrează magazinul deţinut de olandezi. Tot olandezii sunt şi cei care au pus stăpânire peste mai multe imobile din Centrul Vechi, respectiv 15, pe care vor să le transforme în spaţii comerciale. Aceştia vor monopoliza în curând polul distracţiei din Bucureşti, cel care generează afaceri de aproape 200 de milioane de euro pe an.
FOTO: Vlad Chirea

Urmărește-ne pe Google News