O postare pe Facebook a Netflix România a generat o adevărată frenezie online, implicând nu doar utilizatori obișnuiți, ci și instituții ale statului, politicieni, companii bancare și celebrități. Totul a început după difuzarea ultimului episod al emisiunii „Insula Iubirii” pe Antena 1, când Netflix a făcut o glumă care a devenit rapid virală.

„Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire. Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, a scris Netflix pe Facebook. În doar 15 ore, postarea a adunat peste 5.400 de comentarii, devenind un subiect național de discuție.

Printre primii care au răspuns au fost cei de la Inspectoratul General pentru Situații de Urgență: „Oare să intervenim cu apă sau să lăsăm drama să ardă până la final?”. Imediat, Ministerul Afacerilor Interne a continuat gluma: „Lăsați televizoarele în pace! Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită!”.

Chiar și reprezentanța Comisiei Europene în România a intervenit cu un mesaj plin de umor: „Tocmai de aceea, în UE a fost adoptată Directiva privind dreptul la reparare”. Nici pagina echipei naționale de fotbal a României nu a rămas tăcută: „Cu sau fără televizor, important e că #ÎmpreunăFacemLegea în Parlament, pentru toți copiii și tinerii din România! Să aveți în vedere, dacă îl spargeți, că nu mai sunt foarte multe bilete la meciul cu Lituania. E primul meci acasă cu Mircea Lucescu selecționer. Și Generatia De Suflet are băieți frumoși”.

VEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 12

Potrivit g4media.ro, Elena Lasconi a intervenit și ea în discuție: „Televizoarele pot fi înlocuite, dar timpul nostru nu. Hai să-l folosim pentru a construi o țară care să ne reprezinte cu adevărat!”

Și Ana Birchall a lăsat un comentariu: „Sparge-l, că și așa mă boicotează! Vă ispitesc să semnați pentru Ana Președinte”.

ING: „Și dacă totuși se întâmplă, sigur mai pui de unul nou din economii”

Kaufland România: „Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la sampset, așa că, you know, suntem aici și Kaufland livrează tot ce ai nevoie! Să aruncăm doar cu popcorn către televizor, bine?”

BCR: „Noi spunem că cel mai bine este să amâni cu cel puțin 24 de ore orice decizie (cu impact financiar). Mâine poate îți vei iubi mai mult televizorul. Da, da, chiar și ăla cu mileu pe el. Pentru mai multe ponturi, inclusiv despre iubire, dați o raită pe Școala de bani”.

În timpul acestui val de comentarii și reacții, Antena 1 a anunțat că „Insula Iubirii” a fost lider de audiență, atât la nivelul publicului comercial cu vârste între 21 și 54 de ani, cât și la nivel urban, înregistrând 7,4 puncte de rating și 27,5% cotă de piață pentru penultimul episod.

Filmările emisiunii „Insula Iubirii” au avut loc pe o insulă din Thailanda, unde cuplurile și-au testat relațiile timp de 21 de zile, într-un resort de lux, separat și alături de ispite. Finalul acestui sezon a captivat atenția publicului, dar și a instituțiilor și companiilor.

Urmărește-ne pe Google News