Lucrările de la pasajul Mihai Bravu au intrat pe ultima sută de metri, stratul de beton fiind turnat pe întreaga suprafaţă a podului. Chiar ieri, primul pod al pasajului a trecut testul rezistenţei. El a fost traversat de mai multe camioane, pentru a-i fi verificată rezistenţa, înainte de a fi deschis circulaţiei. Acest lucru se va întâmpla peste câteva săptămâni.
Şi la cel de-al doilea pod au început lucrările, prin montarea primelor două picioare.
Proiectul presupune realizarea a două poduri supraterane paralele pe direcţia şoseaua Mihai Bravu, Calea Văcăreşti, de câte 2 benzi de circulaţie pentru fiecare sens. Primul pod (Calea Văcăreşti-Mihai Bravu) are o lungime de 675,40 m, iar cel de-al doilea pod 687,70 m ( Mihai Bravu-Calea Văcăreşti). Cele două pasaje rutiere vor supratraversa Splaiul Unirii/Râul Damboviţa, precum şi intersecţia Prelungirea şoselei Mihai Bravu cu Calea Văcăreştilor.
foto: PMB