Totodată, se va renunța la categoria „Interesat de”, folosit pentru exprimarea orientării sexuale.

Meta nu a oferit explicații cu privire la renunțarea la aceste tipuri de informații de pe paginile de profil. În ultimii ani, compania a încercat să limiteze folosirea acestor categorii de informații pentru reclame țintite.

Decizia Meta vine în contextul în care compania a anunțat recent că își reduce cu 13% forța de muncă, ceea ce înseamnă disponibilizarea a 11.000 de angajați.

Directorul executiv al Meta, Mark Zuckerberg, a explicat că s-a ajuns la această măsură după ce la începutul pandemiei de COVID, „lumea s-a mutat rapid în online, iar creșterea comerțului electronic a dus la o creștere uriașă a veniturilor”. Crezând că această creștere va continua și după încheierea pandemiei, compania a crescut în mod semnificativ investițiile.

„Din păcate, acest lucru nu s-a întâmplat așa cum mă așteptam. Nu numai că comerțul online a revenit la tendințele anterioare, dar recesiunea macroeconomică, creșterea concurenței și pierderea de publicitate au făcut ca veniturile noastre să fie mult mai mici decât mă așteptam. Am înțeles greșit și îmi asum responsabilitatea pentru asta”, a precizat Zuckerberg.

Foto: Hepta

 
 

Urmărește-ne pe Google News