Din echipele de control vor face parte și reprezentanți ai poliției pentru a interveni în cazul unor eventule conflicte între pasageri și controlori, potrivit .
Numărul persoanelor care își plătesc călătoriile cu mijloacele de transport STB din București și Ilfov a scăzut constant în ultimii doi ani, notează sursa citată.
Concret, în acest moment, „capacitatea de transport oferită zilnic de toți cei patru operatori se ridică la 2,172 milioane călători, în vreme ce numărul de călători plătitori (deținători de abonamente sau persoane care au validat biletele în vehicule) ajunge la circa 210.500”, potrivit TPBI.
Începând din 1 august, sistemul de transport din regiunea București-Ilfov a fost integrat, ceea ce înseamnă că nu mai sunt diferențe de preț între liniile urbane, regionale și expres, iar călătorii pot folosi un singur bilet pentru a circula cu metroul sau cu mijloacele de transport în comun de suprafață.
Pentru călătoriile cu autobuzul, troleibuzul sau tramvaiul pe liniile STB, pasagerii pot folosi un card de transport, pot plăti biletele sau abonamentul cu ajutorul aplicației 24Pay sau prin SMS.
Există și opțiunea de plată a contravalorii călătoriei cu un card bancar contactless direct la validator. Această variantă poate fi folosită în autobuzele Otokar și Mercedes Hibrid sau pe liniile de tramvai 1/10 și 41.
După introducerea noilor tarife, suprataxa pentru călătorii care circulă fără bilet a fost majorată la 80 de lei. Pasagerii care nu sunt de acord să plătească pe loc suprataxa vor fi amendați, cu sume cuprinse între 300 și 500 de lei.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro