Acasa | Ştiri | Politică

Mai multe organizații neguvernamentale acuză scoaterea Dianei Șoșoacă din cursa prezidențială. „Inacceptabilă într-o democrație”

« Înapoi la articol

Comentarii (48)
Avatar comentarii

Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 22:08

@parpalache: "E lucru unanim acceptat ca industria constructoare de mașini a Germaniei a fost sever afectata de sabotarea conductei Nord Stream„lipsind-o de gazul IEFTIN rusesc”!Iar acum...ce sa vezi,Germania a apelat la Ungaria- sa primeasca o parte din gaz prin...Ungaria-care la rândul ei va primi prin Turcia(daca Ucraina- prin absurd- chiar iși taie singura craca de sub picioare- inchizând conducta-așa cum șantajeaza Europa)!" Am înţeles. Deci cheia "păcii" şi "prosperităţii" e dependenţa de gazul rusesc. Auzi, da' cum merge aia dacă nu mai eşti de acord cu Liderul Suprem? Sau faci toate compromisurile necesare ca nu care cumva să-l superi și să-ți oprească gazul IEFTIN? Și-i zice "suveranitate" la asta, nu?

    Avatar comentarii

    parpalache 10.10.2024, 16:28

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 22:08

    @parpalache: "E lucru unanim acceptat ca industria constructoare de mașini a Germaniei a fost sever afectata de sabotarea conductei Nord Stream„lipsind-o de gazul IEFTIN rusesc”!Iar acum...ce sa vezi,Germania a apelat la Ungaria- sa primeasca o parte din gaz prin...Ungaria-care la rândul ei va primi prin Turcia(daca Ucraina- prin absurd- chiar iși taie singura craca de sub picioare- inchizând conducta-așa cum șantajeaza Europa)!" Am înţeles. Deci cheia "păcii" şi "prosperităţii" e dependenţa de gazul rusesc. Auzi, da' cum merge aia dacă nu mai eşti de acord cu Liderul Suprem? Sau faci toate compromisurile necesare ca nu care cumva să-l superi și să-ți oprească gazul IEFTIN? Și-i zice "suveranitate" la asta, nu?

    Dar cum se face ca„Liderul Suprem”(Nu „El Lider Maximo),livreaza gaze și petrol...Ucrainei!Și Poloniei!Și Țarilor baltice!Ca alea sa poata sa transporte armele și muniția din Occident cu care sa le dea in cap...rusnacilor?

Avatar comentarii

ED1953 09.10.2024, 11:33

Ati inebunit cu Sosoaca a voastra.Asta trebuia de mult internata la Balaceanca

Avatar comentarii

parpalache 09.10.2024, 11:32

Exact ce-a urmarit Șoșoaca!Capital politic pentru alegerile parlamentare-unde SOS va intra cu vreo 20%!Și atunci sa vedeți zile fripte pe marionete!(Sub rezerva ca ea va fi bagata la pușcarie-iar partidul ii va fi confiscat-in vederea autodesființarii-de vreun „Gabi Oprea”- ca la fostul Partidul Poporului- Dan Diaconescu)!

    Avatar comentarii

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 15:27

    parpalache   •  09.10.2024, 11:32

    Exact ce-a urmarit Șoșoaca!Capital politic pentru alegerile parlamentare-unde SOS va intra cu vreo 20%!Și atunci sa vedeți zile fripte pe marionete!(Sub rezerva ca ea va fi bagata la pușcarie-iar partidul ii va fi confiscat-in vederea autodesființarii-de vreun „Gabi Oprea”- ca la fostul Partidul Poporului- Dan Diaconescu)!

    Dar normal că șoșoaca va înfunda pușcăria, dragule! Articolul 394 din Codul Penal specifică foarte clar: 10-20 de ani de închisoare pentru aservire faţă de o putere sau organizaţie străină sau ajutarea unei puteri sau organizaţii străine pentru desfăşurarea unei activităţi ostile împotriva securităţii naţionale. Sau nu vrei să ne explici cum de fapt articolul ăsta ÎNCURAJEAZĂ sprijinirea Rusiei, dar habar n-avem cum să-l citim? Știi tu, cum ai interpretat și legea privind achiziționarea de Patriot ca să iasă un miliard sistemul din 7 plătite cu 4 miliarde.

      Avatar comentarii

      parpalache 09.10.2024, 20:29

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 15:27

      Dar normal că șoșoaca va înfunda pușcăria, dragule! Articolul 394 din Codul Penal specifică foarte clar: 10-20 de ani de închisoare pentru aservire faţă de o putere sau organizaţie străină sau ajutarea unei puteri sau organizaţii străine pentru desfăşurarea unei activităţi ostile împotriva securităţii naţionale. Sau nu vrei să ne explici cum de fapt articolul ăsta ÎNCURAJEAZĂ sprijinirea Rusiei, dar habar n-avem cum să-l citim? Știi tu, cum ai interpretat și legea privind achiziționarea de Patriot ca să iasă un miliard sistemul din 7 plătite cu 4 miliarde.

      Are Șoșoaca vrei funcție oficiala in stat?

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 22:05

        parpalache   •  09.10.2024, 20:29

        Are Șoșoaca vrei funcție oficiala in stat?

        Păi ca senator al României ce era? Voluntar?

          Avatar comentarii

          parpalache 10.10.2024, 16:29

          Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 22:05

          Păi ca senator al României ce era? Voluntar?

          Deci parlamentar-nu guvernant!

      Avatar comentarii

      parpalache 09.10.2024, 17:13

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 15:27

      Dar normal că șoșoaca va înfunda pușcăria, dragule! Articolul 394 din Codul Penal specifică foarte clar: 10-20 de ani de închisoare pentru aservire faţă de o putere sau organizaţie străină sau ajutarea unei puteri sau organizaţii străine pentru desfăşurarea unei activităţi ostile împotriva securităţii naţionale. Sau nu vrei să ne explici cum de fapt articolul ăsta ÎNCURAJEAZĂ sprijinirea Rusiei, dar habar n-avem cum să-l citim? Știi tu, cum ai interpretat și legea privind achiziționarea de Patriot ca să iasă un miliard sistemul din 7 plătite cu 4 miliarde.

      Cum am interpretat io Legea cu achiziționarea sistemului Patriot?N-am interpretat-o deloc micule„euromaidanez”!Pur și simplu scrie acolo-in Legea 222/2017-la art.1-ca costurile sunt ESTIMATIVE,iar „PRIMUL sistem-va costa aproximativ 910 milioane de dolari”!Și daca nu știai-afla ca la costul„sistemului”se mai adauga și contravaloarea„asistenței”de montare și de instruire a militarilor aferenți!(Costul probabil ca a depașit mld.-daca ținem cont ca sistemul a trebuit demontat din România și montat in Ucraina-precum și cu instruirea militarilor ucraineni)!Pe care cine crezi ca le-a platit?„Fa pomana intreaga”,zice o vorba din popor!2.-Toate televiziunile și Ziarul financiar-in data de 22 iunie 2024 au anunțat ca am primit doar 4 sisteme (pentru 3,9 mld de„grivne”),iar „pentru celelalte 3 sisteme așteptam ca SUA sa aprobe contracul(dupa 2027)- care va costa aproximativ 1,85 mld.de„grivne”!Numai ca International Center for Strategic Studies zice ca„un sistem nou produs,costa PESTE un mld”!

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 22:10

        parpalache   •  09.10.2024, 17:13

        Cum am interpretat io Legea cu achiziționarea sistemului Patriot?N-am interpretat-o deloc micule„euromaidanez”!Pur și simplu scrie acolo-in Legea 222/2017-la art.1-ca costurile sunt ESTIMATIVE,iar „PRIMUL sistem-va costa aproximativ 910 milioane de dolari”!Și daca nu știai-afla ca la costul„sistemului”se mai adauga și contravaloarea„asistenței”de montare și de instruire a militarilor aferenți!(Costul probabil ca a depașit mld.-daca ținem cont ca sistemul a trebuit demontat din România și montat in Ucraina-precum și cu instruirea militarilor ucraineni)!Pe care cine crezi ca le-a platit?„Fa pomana intreaga”,zice o vorba din popor!2.-Toate televiziunile și Ziarul financiar-in data de 22 iunie 2024 au anunțat ca am primit doar 4 sisteme (pentru 3,9 mld de„grivne”),iar „pentru celelalte 3 sisteme așteptam ca SUA sa aprobe contracul(dupa 2027)- care va costa aproximativ 1,85 mld.de„grivne”!Numai ca International Center for Strategic Studies zice ca„un sistem nou produs,costa PESTE un mld”!

        Cum ai intrepretat, puişor propagandist? Citând parțial și mințind cu nesimțire că prețul de 4 miliarde era doar pentru 4 sisteme, deși în lege scrie negru pe alb că prețul TOTAL al achiziției a 7 sisteme este de 4,64 miliarde USD. Legea 222/2017, art. 1: litera a) "7 (șapte) sisteme de rachete sol-aer PATRIOT configurația 3+", litera b) "valoarea totală estimată de circa 4,64 miliarde USD, inclusiv TVA." Doar în propaganda voastră spune că vom plăti pentru restul de 3 încă nelivrate. Poate de data asta s-o și publica acest comentariu....

          Avatar comentarii

          parpalache 10.10.2024, 16:35

          Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 22:10

          Cum ai intrepretat, puişor propagandist? Citând parțial și mințind cu nesimțire că prețul de 4 miliarde era doar pentru 4 sisteme, deși în lege scrie negru pe alb că prețul TOTAL al achiziției a 7 sisteme este de 4,64 miliarde USD. Legea 222/2017, art. 1: litera a) "7 (șapte) sisteme de rachete sol-aer PATRIOT configurația 3+", litera b) "valoarea totală estimată de circa 4,64 miliarde USD, inclusiv TVA." Doar în propaganda voastră spune că vom plăti pentru restul de 3 încă nelivrate. Poate de data asta s-o și publica acest comentariu....

          Micule„euromaidanez”!Dar tu știi numai poezia aia și p-aia o zici!Refuzi sa vezi ca ți-am scris cu MAJUSCULE ca in LEGE scrie ca prețul ala de 4,64 USD este un preț ESTIMATIV!Și ca tot in Lege scrie ca primul „sistem” va costa...910 milioane de USD(nu de grivne cum crezi tu)!Și inca odata(a câta oara)iți recomand sa vezi WWW//z f,(Ziarul financiar) din 22 iunie-unde scrie de prețul(tot estimativ)de 1,85 mil. dolari!

Avatar comentarii

parpalache 09.10.2024, 11:25

Mda!Nimic NU este intâmplator!Vedem ca Maia Sandu in Moldova- a interzis PARTIDE-fara nici o greața,nu era clar ca și la noi„se vor lua masuri”?

    Avatar comentarii

    Boro67 10.10.2024, 08:54

    parpalache   •  09.10.2024, 11:25

    Mda!Nimic NU este intâmplator!Vedem ca Maia Sandu in Moldova- a interzis PARTIDE-fara nici o greața,nu era clar ca și la noi„se vor lua masuri”?

    Vezi că confunzi Ruzzia ta iubita cu o țară democrată. S-au început propaganda înainte de alegeri și să înțeleg că putler te plăteste bine.

    Avatar comentarii

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 15:24

    parpalache   •  09.10.2024, 11:25

    Mda!Nimic NU este intâmplator!Vedem ca Maia Sandu in Moldova- a interzis PARTIDE-fara nici o greața,nu era clar ca și la noi„se vor lua masuri”?

    Care partide? Alea plătite de Moscova să deraieze traseul proocidental și să mute înapoi Moldova în sfera rusească, așa cum au făcut cu Ucraina, așa cum ar vrea să facă și cu noi? Dragostea ta nețărmuită față de România se extinde asupra românilor din Bucovina, dar nu și asupra celor din Moldova, ai? A, da, uitasem: ăia nu sunt români, sunt moldoveni (strâns înrudiți cu rușii). Așa-i c-ai vrea un Șor și pentru România?!

      Avatar comentarii

      parpalache 09.10.2024, 17:27

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 15:24

      Care partide? Alea plătite de Moscova să deraieze traseul proocidental și să mute înapoi Moldova în sfera rusească, așa cum au făcut cu Ucraina, așa cum ar vrea să facă și cu noi? Dragostea ta nețărmuită față de România se extinde asupra românilor din Bucovina, dar nu și asupra celor din Moldova, ai? A, da, uitasem: ăia nu sunt români, sunt moldoveni (strâns înrudiți cu rușii). Așa-i c-ai vrea un Șor și pentru România?!

      Ia zii și lu Maia Sandu- ca moldovenii sunt români?!Daca aia care e„școlita”in UK și a *** la„invațaturile”lui Soros-sare de fund in sus la orice aluzie de genul asta,darmite basarabenii?(cei de la orașe din pacate vorbesc și in familie in limba rusa)!Sondajele s-au ințepenit la doar 10% procentul unioniștilor!

      Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

        Avatar comentarii

        Boro67 10.10.2024, 08:57

        parpalache   •  09.10.2024, 17:27

        Ia zii și lu Maia Sandu- ca moldovenii sunt români?!Daca aia care e„școlita”in UK și a *** la„invațaturile”lui Soros-sare de fund in sus la orice aluzie de genul asta,darmite basarabenii?(cei de la orașe din pacate vorbesc și in familie in limba rusa)!Sondajele s-au ințepenit la doar 10% procentul unioniștilor!

        Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

        Libertatea, văd că lăsați trolii Kremlinului să împartă aberații pe pagina voastră. Văd că la interzicerea publicării mesajelor împotriva Ruzziei va pricepeți, dar la ștergerea propagandei rushiste nu va duce capul.

          Avatar comentarii

          parpalache 11.10.2024, 09:34

          Boro67   •  10.10.2024, 08:57

          Libertatea, văd că lăsați trolii Kremlinului să împartă aberații pe pagina voastră. Văd că la interzicerea publicării mesajelor împotriva Ruzziei va pricepeți, dar la ștergerea propagandei rushiste nu va duce capul.

          Bah Kominternist(intolerant și antiromân),de când a fi anti Ucraina,inseamna ca automat faci propaganda Rusiei?

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 18:21

        parpalache   •  09.10.2024, 17:27

        Ia zii și lu Maia Sandu- ca moldovenii sunt români?!Daca aia care e„școlita”in UK și a *** la„invațaturile”lui Soros-sare de fund in sus la orice aluzie de genul asta,darmite basarabenii?(cei de la orașe din pacate vorbesc și in familie in limba rusa)!Sondajele s-au ințepenit la doar 10% procentul unioniștilor!

        Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

        Mamă, ARDE în tine sentimentul patriotic românesc, mai ceva ca gazul GRATUIT primit de unguri. Şi pun pariu că peste 100% dintre moldoveni vor de fapt unirea cu patria lor străveche, Rusia, nu? DW spunea chiar acum 2 săptămâni că de fapt 36% dintre cetățenii rep. Moldova ar vrea unirea cu România, dar na, ca întotdeauna, cu siguranță că tu ai surse mai bune care pot confirma că cel mult 10% vor asta, nu? dw.com/ro/sondaj-op%C8%9Biune-cert%C4%83-pro-ue-a-moldovenilor/a-70302780

          Avatar comentarii

          parpalache 10.10.2024, 08:21

          Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 18:21

          Mamă, ARDE în tine sentimentul patriotic românesc, mai ceva ca gazul GRATUIT primit de unguri. Şi pun pariu că peste 100% dintre moldoveni vor de fapt unirea cu patria lor străveche, Rusia, nu? DW spunea chiar acum 2 săptămâni că de fapt 36% dintre cetățenii rep. Moldova ar vrea unirea cu România, dar na, ca întotdeauna, cu siguranță că tu ai surse mai bune care pot confirma că cel mult 10% vor asta, nu? dw.com/ro/sondaj-op%C8%9Biune-cert%C4%83-pro-ue-a-moldovenilor/a-70302780

          Nu micule propagandist!Vad ca nu citești nici macar reportajele publicate aici-pe„Libertatea”-nu demult-de gazetari de la Libertatea in Moldova!Constatarea lor?Ca rușii de acolo-nu puțini-Nici nu vor sa auda despre vreo unire cu Rusia,ei„considerându-se ruși...moldoveni”!Dar din pacate,la fel nici nu vor sa auda de unirea cu România!Cine sunt„rușii aia?Iata una din„surse”:Cronicarul Grigore Ureche-in„Letopisețul Țarii Moldovei(scris pe la 1600)-despre victoria zdrobitoare a moldovenilor lui Ștefan cel Mare asupra oștilor„leșești”ale regelui Ioan Albert -in anul 1499- scrie ca drept represalii pentru pradarea Moldovei-oastea lui Ștefan in colaborare cu tatarii- a jefuit cumplit Galiția și Podolia- de unde a adus o suta de mii de„robi”pe care i-a așezat in țara Moldovei-intre Prut și Nistru(depopulata de raidurile ciambul-urilor tataraști)-„de pâna azi(la 1600)-se trage limba rusasca in Moldova”!Concluzia ? „Ucraineni”rusificați ulterior prin invațamânt-ca și(prea)mulți moldoveni!

      Avatar comentarii

      parpalache 09.10.2024, 17:20

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 15:24

      Care partide? Alea plătite de Moscova să deraieze traseul proocidental și să mute înapoi Moldova în sfera rusească, așa cum au făcut cu Ucraina, așa cum ar vrea să facă și cu noi? Dragostea ta nețărmuită față de România se extinde asupra românilor din Bucovina, dar nu și asupra celor din Moldova, ai? A, da, uitasem: ăia nu sunt români, sunt moldoveni (strâns înrudiți cu rușii). Așa-i c-ai vrea un Șor și pentru România?!

      Nu nene,Moldova e țara independenta!D-aia nu ma bag!Aa,ca Ucraina in 1918 ii „oferise”sa fie inglobata la Ucraina-ca „oblast”autonom-fara Bucovina și Basarabia de Sud-aia e alta poveste!Norocul basarabenilor ca Polonia invadase Galiția ,iar Ucraina a fost nevoita sa renunțe la pretențiile imperiale(uita-te pe wikipedia cu„Harta Ucrainei Mari”-care includea toate teritoriile fostului Hanat al tatarilor din Crimeea-pâna...in Caucaz)!

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 10.10.2024, 18:03

        parpalache   •  09.10.2024, 17:20

        Nu nene,Moldova e țara independenta!D-aia nu ma bag!Aa,ca Ucraina in 1918 ii „oferise”sa fie inglobata la Ucraina-ca „oblast”autonom-fara Bucovina și Basarabia de Sud-aia e alta poveste!Norocul basarabenilor ca Polonia invadase Galiția ,iar Ucraina a fost nevoita sa renunțe la pretențiile imperiale(uita-te pe wikipedia cu„Harta Ucrainei Mari”-care includea toate teritoriile fostului Hanat al tatarilor din Crimeea-pâna...in Caucaz)!

        Unde a zis Zelenski că România ocupă acum pământuri ucrainene, pramatie? A spus o dată, acum câțiva ani, că în 1918 România a ocupat pământuri ucrainene, iar după aia și-a cerut scuze. Poți să ne zici când și-a cerut scuze Rusia pentru ocupația pământurilor românești? Și ia zi, în 1812 și 1878 tot pentru Ucraina au anexat rușii Basarabia? Tot pentru Ucraina au luat o bucată din ea (actuala Transnistrie) și au construit o republică "moldovenească" pentru a putea revendica apoi Basarabia? Cine i-a dat în 2017 lui Dodon o hartă a "Moldovei Mari"? Nu Liderul Suprem? Şi ce zicea Dodon atunci? A, da, regreta faptul că Imperiul s-a oprit la Prut și nu a luat întreaga Moldovă!

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 18:26

        parpalache   •  09.10.2024, 17:20

        Nu nene,Moldova e țara independenta!D-aia nu ma bag!Aa,ca Ucraina in 1918 ii „oferise”sa fie inglobata la Ucraina-ca „oblast”autonom-fara Bucovina și Basarabia de Sud-aia e alta poveste!Norocul basarabenilor ca Polonia invadase Galiția ,iar Ucraina a fost nevoita sa renunțe la pretențiile imperiale(uita-te pe wikipedia cu„Harta Ucrainei Mari”-care includea toate teritoriile fostului Hanat al tatarilor din Crimeea-pâna...in Caucaz)!

        I-auzi, mai nou respectăm granițele altor state? Cu excepția Ucrainei, firește? Da, repetă ce cereau revoluționarii ucraineni în 1918. Și ce-au primit? Nimic. Ce-au făcut? Nimic. Basarabia s-a unit cu România. Și ce s-a întâmplat la 22 de ani mai târziu? Cine a luat Basarabia și Bucovina de Nord sub amenințarea invaziei? Ucraina? Zi-ne acum cine a luat Basarabia în 1812 și o bucată din el în 1878. Exista pe atunci Ucraina sau URSS? Nu cumva era pe atunci Rusia?

          Avatar comentarii

          parpalache 10.10.2024, 08:37

          Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 18:26

          I-auzi, mai nou respectăm granițele altor state? Cu excepția Ucrainei, firește? Da, repetă ce cereau revoluționarii ucraineni în 1918. Și ce-au primit? Nimic. Ce-au făcut? Nimic. Basarabia s-a unit cu România. Și ce s-a întâmplat la 22 de ani mai târziu? Cine a luat Basarabia și Bucovina de Nord sub amenințarea invaziei? Ucraina? Zi-ne acum cine a luat Basarabia în 1812 și o bucată din el în 1878. Exista pe atunci Ucraina sau URSS? Nu cumva era pe atunci Rusia?

          Ce stupiditate vicleana?Pai ce facea Stalin cu Basarabia?Nu cumva a luat-o pentru...R.S.S.Ucraina?Ba mai mult,in perioada Dictatului de la Viena a vrut sa se introduca și in„arbitraj”-ul de la Viena- solicitând...Moldova pâna la Siret-pe care cica- in sec.XII- cnezatul de la Halici ar fi stapânit-o pana la Dunare!Dovada-ca a facut raptul la insistența„tovarașilor ucraineni”?-Pai unde-i acum Bucovina de Nord și Basarabia de Sud?!Sunt cumva„enclave” rusești- ca„enclava Kaliningrad?Nu micule„euromaidanez”!Nu mai fi„timid”!Sunt„oblast”-uri ucrainene!Iar Zelinski... nu demult- tuna și fulgera impotriva României ca...stapânește „pamânturi ucrainene”! Ca și„revoluționarii”aia ai tai din 1918!Cum zicea Ciu En Lai?!„Pazește-te mai intâi de focul de langa casa,apoi de focul de departe”!

Avatar comentarii

HOPAHPO 09.10.2024, 08:11

Inacceptabila intr o democratie este lipsa de respect fata de milioanele de romani care se simt rusinati in fata UE si nu numai , cand o persoana isi pune botnita pe gura , merge cu sacii de gunoi in parlamentul european , cand isi permite sa foloseasca uniforme militare si masini din dotarea politiei , fara a avea permisul a o face . Inacceptabila este forma de expresare si asociere a acestei persoane cu grupari proruse si antisemite . Sper ca acest comentariu va fi publicat , fiinca intr o democratie nimeni nu este mai presus de lege .

Avatar comentarii

HOPAHPO 09.10.2024, 08:01

Le dam dreptate la toate asociatiile care au semnat in favoarea lui Sososca , dar mai ales a asociatiei Parcului natural Vacaresti , a caprelor de munte , a gainilor ouatoare , a *** care nu vor sa fie tunse , a soselelor neasfaltate , a celor care nu respecta legile si fug peste hotare cand au de facut ani de zile de puscarie . A tuturor romanilor care se simt rusinati ca astfel de persoane ne reprezinta in UE . A asociatiilor de pensionari cu pensii nesimtite , a batranilor uitati prin catune si care primesc 200 de lei pensie , a femeilor ucise de barbatii care cred ca sunt stapanii lor si a copiilor orfani . Cu totii credem ca respectarea legilor este esentiala pentru o democratie .Ca folosirea fortei si asocierile cu grupuri antisemite si rusesti nu au ce cauta in alegeri de orsice tip . Ca suntem egali in fata legii si nu importa daca esti presedinte , eurodiputat , senator sau judecator , legea trebuie respectata .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Avatar comentarii

Poliakov 08.10.2024, 21:05

Sinistra greseala CCR. Tentativa de sinucidere, asa se numeste... Sosoaca s-a transformat in martir si e pe cale sa devina o celebritate in Europa. E de-a dreptul incredibil cita lume e revoltata de decizia acestei CCR...! Se pare ca Romania, la nivelul cetatenilor, e mai democrata decit ne imaginam multi dintre noi...E bine ca e asa. Si nu e de mirare ca printre cei nu prea multi care aplauda decizia CCR sunt sustinatorii dezarmarii Romaniei in favoarea Ucrainei, dupa care, eventual, sa intram in razboi si sa se aleaga praful de tot... Bine ca sunt putini!

    Avatar comentarii

    HOPAHPO 09.10.2024, 09:28

    Poliakov   •  08.10.2024, 21:05

    Sinistra greseala CCR. Tentativa de sinucidere, asa se numeste... Sosoaca s-a transformat in martir si e pe cale sa devina o celebritate in Europa. E de-a dreptul incredibil cita lume e revoltata de decizia acestei CCR...! Se pare ca Romania, la nivelul cetatenilor, e mai democrata decit ne imaginam multi dintre noi...E bine ca e asa. Si nu e de mirare ca printre cei nu prea multi care aplauda decizia CCR sunt sustinatorii dezarmarii Romaniei in favoarea Ucrainei, dupa care, eventual, sa intram in razboi si sa se aleaga praful de tot... Bine ca sunt putini!

    Martir in DEX : Persoană care a avut de îndurat suferințe, chinuri îngrozitoare sau moartea pentru ideile, convingerile sale. De aici si pana la martiriza una persoana este o cale foarte lunga si nici nu dorim acest lucru . Ceia ce dorim este respectarea legilor acestei tari si a noastra ca romani . Martiri sunt cei ce mor in razboaie , copii ramasi fare picioare sau maini din cauza bombelor si cei ramasi fara tara din cauza orgoliilor unor fanatici .

      Avatar comentarii

      Poliakov 09.10.2024, 12:52

      HOPAHPO   •  09.10.2024, 09:28

      Martir in DEX : Persoană care a avut de îndurat suferințe, chinuri îngrozitoare sau moartea pentru ideile, convingerile sale. De aici si pana la martiriza una persoana este o cale foarte lunga si nici nu dorim acest lucru . Ceia ce dorim este respectarea legilor acestei tari si a noastra ca romani . Martiri sunt cei ce mor in razboaie , copii ramasi fare picioare sau maini din cauza bombelor si cei ramasi fara tara din cauza orgoliilor unor fanatici .

      Desi sugerezi ca nu prea cunosc sensul cuvintelor, nu ma supar, pari o persoana decenta...care a plecat dupa fenta! Nu e vorba de Sosoaca, e vorba de CCR si Constitutie...Unul din cei 2 judecatori care au votat impotriva a explicat ca votul majoritar( 5 bucati, 4 numiti de PSD...) este, in esenta, unul stalinist. Sosoaca a fost judecata, condamnata si executata FARA sa i se respecte drepturile... Amice, daca tu, dar si altii ( CTP, de exemplu) considerati, in baza profundei voastre antipatii( si eu am aceeasi antipatie), ca Sosoaca nu are aceleasi drepturi cu oricare altul dintre noi... atunci vorbim degeaba. Si, cel mai probabil, nu sunteti persoanele decente de care aminteam. Democratie fara egalitate in fata legii nu exista.

    Avatar comentarii

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie 08.10.2024, 23:48

    Poliakov   •  08.10.2024, 21:05

    Sinistra greseala CCR. Tentativa de sinucidere, asa se numeste... Sosoaca s-a transformat in martir si e pe cale sa devina o celebritate in Europa. E de-a dreptul incredibil cita lume e revoltata de decizia acestei CCR...! Se pare ca Romania, la nivelul cetatenilor, e mai democrata decit ne imaginam multi dintre noi...E bine ca e asa. Si nu e de mirare ca printre cei nu prea multi care aplauda decizia CCR sunt sustinatorii dezarmarii Romaniei in favoarea Ucrainei, dupa care, eventual, sa intram in razboi si sa se aleaga praful de tot... Bine ca sunt putini!

    Da, mă, o să fie șoșoaca favorita Europei. Nu ne zici cum toți s-au călcat în picioare s-o aducă în grupurile lor europalamentare? A, stia, nici măcar degenerați ca Salvini, Orban sau AfD nu au vrut să aibă ceva de-a face cu asta. Așa-i că ar fi bine într-o Europă condusă de suveraniști d-ăștia? Numai pace și înțelegere.

      Avatar comentarii

      parpalache 09.10.2024, 11:18

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  08.10.2024, 23:48

      Da, mă, o să fie șoșoaca favorita Europei. Nu ne zici cum toți s-au călcat în picioare s-o aducă în grupurile lor europalamentare? A, stia, nici măcar degenerați ca Salvini, Orban sau AfD nu au vrut să aibă ceva de-a face cu asta. Așa-i că ar fi bine într-o Europă condusă de suveraniști d-ăștia? Numai pace și înțelegere.

      Uite ca„degenerații”aia-enumerați de un jalnic propagandist ca tine,nu numai ca li s-a interzis dreptul de a candida in țarile lor,ba inca...au și câștigat majoritatea!Deh,daca acolo nu au fost d-aia„vigilenți”ca tine!

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 15:30

        parpalache   •  09.10.2024, 11:18

        Uite ca„degenerații”aia-enumerați de un jalnic propagandist ca tine,nu numai ca li s-a interzis dreptul de a candida in țarile lor,ba inca...au și câștigat majoritatea!Deh,daca acolo nu au fost d-aia„vigilenți”ca tine!

        Unde a câștigat Salvini majoritatea, parpagal boy? Sau AfD-ul? Și tot nu ne spui de ce ăia nici n-au vrut să audă de șoșoaca noastră scumpă. De ce toți supersuveraniștii i-au închis ușa-n nas? Stai că știu: ȘI ăia sunt infiltrați de CIA. Oricum, ar fi semne foarte bune pentru România într-o Europă suveranistă: ignorată de absolut toți.

Avatar comentarii

Sfantul__Cuvios_Pafnutie 08.10.2024, 19:06

Organizațiile respective ar trebui să meargă să protesteze în Rusia, ca să vadă cum funcționează o democrație după ce șoșoacele sunt lăsate să-și facă de cap.

    Avatar comentarii

    parpalache 09.10.2024, 11:21

    Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  08.10.2024, 19:06

    Organizațiile respective ar trebui să meargă să protesteze în Rusia, ca să vadă cum funcționează o democrație după ce șoșoacele sunt lăsate să-și facă de cap.

    E rasuflata„poanta”cu Rusia!Cine nu-i ca ghiocelul sa ...merga in Rusia!Dar tu micule„euromaidanez”?!Pașol na Ucraina”?!

      Avatar comentarii

      Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 18:23

      parpalache   •  09.10.2024, 11:21

      E rasuflata„poanta”cu Rusia!Cine nu-i ca ghiocelul sa ...merga in Rusia!Dar tu micule„euromaidanez”?!Pașol na Ucraina”?!

      Păi dacă tot ridicați în slăvi democrația rusească, de ce nu vă mutați VOI acolo? Eu nu vreau să aduc Ucraina în România, vreau să rămână acolo unde e, independentă și fără ruși. Voi sunteți ăia care vreți să readuceți rușii în România, așa că marș în Rusia, pe românește. Știi tu, limba aia pe care o vorbim în țara asta.

Avatar comentarii

AaaBbbCcc 08.10.2024, 18:24

Singurul dusman care poate distruge democratia, e tiranul care doreste sa ajunga la putere in mod democratic si apoi sa suprime democratia pentru a avea puterea absoluta. Stau si ma intreb, fiindca nu exista explicatie, de ce sunt acestia preocupati sa apere si sa semneze un demers prin care cer albirea cazierului unui personaj ca madam Sosoaca.

Avatar comentarii

MAMIRA 08.10.2024, 18:13

asta inseamna ca niciodata nu se va putea alege un Presedinte care vrea binele Romaniei daca acest bine nu corespunde "valorilor" Europene sau NATO ? Ciudat dar in alte tari UE se poate...

    Avatar comentarii

    VolodimirZelenski 08.10.2024, 20:53

    MAMIRA   •  08.10.2024, 18:13

    asta inseamna ca niciodata nu se va putea alege un Presedinte care vrea binele Romaniei daca acest bine nu corespunde "valorilor" Europene sau NATO ? Ciudat dar in alte tari UE se poate...

    Care e binele Romaniei? Ia zi-ne.

      Avatar comentarii

      MAMIRA 08.10.2024, 23:36

      VolodimirZelenski   •  08.10.2024, 20:53

      Care e binele Romaniei? Ia zi-ne.

      Pacea si prosperitatea generala cum ti se pare?

        Avatar comentarii

        Sfantul__Cuvios_Pafnutie 09.10.2024, 15:33

        MAMIRA   •  08.10.2024, 23:36

        Pacea si prosperitatea generala cum ti se pare?

        Da, prosperitatea generală alături de Rusia, nu? Ca așa, ca-n Ungaria sau Belarus, unde curge gazul GRATUIT. Și cam atât. Iar pacea... cât timp te supui Liderului alocat de către Rusia, că altfel descoperi legea gravitației, demonstrație practică. Mulțumim, de așa "pace" și "prosperitate". Mult mai bune decât coșmarul și sărăcia din zilele noastre, e destul să vezi românii în zdrențe plimbându-se prin magazine întunecate și goale și bătându-se pe o cutie de creveți vietnamezi expirați.

          Avatar comentarii

          parpalache 09.10.2024, 17:35

          Sfantul__Cuvios_Pafnutie   •  09.10.2024, 15:33

          Da, prosperitatea generală alături de Rusia, nu? Ca așa, ca-n Ungaria sau Belarus, unde curge gazul GRATUIT. Și cam atât. Iar pacea... cât timp te supui Liderului alocat de către Rusia, că altfel descoperi legea gravitației, demonstrație practică. Mulțumim, de așa "pace" și "prosperitate". Mult mai bune decât coșmarul și sărăcia din zilele noastre, e destul să vezi românii în zdrențe plimbându-se prin magazine întunecate și goale și bătându-se pe o cutie de creveți vietnamezi expirați.

          E lucru unanim acceptat ca industria constructoare de mașini a Germaniei a fost sever afectata de sabotarea conductei Nord Stream„lipsind-o de gazul IEFTIN rusesc”!Iar acum...ce sa vezi,Germania a apelat la Ungaria- sa primeasca o parte din gaz prin...Ungaria-care la rândul ei va primi prin Turcia(daca Ucraina- prin absurd- chiar iși taie singura craca de sub picioare- inchizând conducta-așa cum șantajeaza Europa)!

        Avatar comentarii

        VolodimirZelenski 09.10.2024, 07:21

        MAMIRA   •  08.10.2024, 23:36

        Pacea si prosperitatea generala cum ti se pare?

        Fix asta au adus UE si NATO.

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.