În clasamentul preferințelor românilor cu privire la servirea mâncării preparate se află supermarketurile care vând și mâncare proaspătă, cu un procent de 35% ca opțiune asumată.
În contextul pandemiei de coronavirus,
pentru a se simţi în siguranţă, 78% dintre persoanele chestionate
în acest studiu și care intenţionează să iasă în oraş au
menţionat faptul că locurile unde vor merge ar trebui să aibă o
igienizare şi dezinfectare programată a spaţiilor.
77% au spus că preferă o distanţă mai mare între mese faţă de până acum iar 69% dintre cei chestionaţi spun că ar prefera un spaţiu deschis, cum ar fi o terasă, precizează studiul citat de Agerpres.
Studiul urmărește și persoanele care
își comandă mâncare acasă sau la locul de muncă. Aproape două
treimi (64%) dintre respondenţii care intenţionează să comande în
perioada următoare de la delivery au menţionat că vor comanda
mâncare gătită, cu livrare la domiciliu sau la birou cel puţin o
dată pe săptămână.
Specialiştii Hospitality Culture
Institute susțin că investitorii din domeniu HoReCa trebuie să-și
transforme afacerile pentru a rezista provocării măsurilor sanitare
luate împotriva răspândirii COVID-19. Mai mult, aceștia spun că
mulţi dintre români nu au încredere în implementarea măsurilor
de igienizare şi distanţare fizică.
Studiul Hospitality Culture Institute şi Exact Business Solutions a fost realizat în luna mai, în Bucureşti, Braşov, Timişoara, Cluj şi Iaşi. Scopul cercetării a fost de a analiza perspectiva consumatorilor în ceea ce priveşte locaţiile de ieşit în oraş/food delivery după ridicarea stării de urgenţă în România (15 mai – 15 iulie).
Sursa foto: Pexels