Heathrow se confruntă cu „o problemă continuă a sistemului de gestionare a bagajelor”, din cauza lipsei de personal. Până acum, cele mai mari probleme au fost semnalate în urmă cu două zile – sâmbătă – când un „covor” uriaș de bagaje abandonate aproape a blocat unul din terminale.

Luni, haosul s-a declanșat în jurul orei 11.00, din același motiv – personalul, subdimensionat, n-a făcut față volumului de bagaje generat de numărul mare de călători.

Se preconizează că aproximativ 90 de zboruri vor fi afectate numai astăzi, până la finalul zilei, după ce companiilor aeriene care operează la terminalele 2 și 3 de la Heathrow li s-a cerut să-și reducă programul de zbor.

Compania aeriană Virgin Atlantic a anulat cel puțin trei zboruri pe distanțe lungi, inclusiv către New York și Los Angeles.

Și British Airways a fost nevoită să facă un număr de anulări. Trei zboruri pe care BA le planificase către Toulouse, Franța, au fost suspendate, la fel două din cele patru plecări din Marsilia către Londra.

Pe fondul acestor probleme, călătorii afectați de anularea zborurilor se plâng de orele întregi de așteptare petrecute în aeroporturi, fără mâncare sau apă. Două femei au declarat pentru Daily Mail că au stat 11 ore în aeroportul din Palma de Mallorca, după ce zborul lor către Manchester a fost anulat în ultimul minut.

Pasagerii au așteptat azi ore întregi doar pentru a face check-in-ul, la terminalul 2 de pe Aeroportul Heathrow | Foto: Profimedia

Un purtător de cuvânt de la Aeroportului Heathrow a declarat pentru publicația britanică MailOnline că managementul își cere scuze „pentru problemele cu care s-au confruntat pasagerii”.

„Problemele tehnice care afectează sistemele de bagaje ne-au determinat să luăm decizia de a solicita companiilor aeriene care operează în terminalele 2 și 3 să își consolideze programul luni, 20 iunie. Acest lucru ne va permite să minimizăm impactul în curs și cerem ca toți pasagerii să verifice cu companiile aeriene cele mai recente informații”, a transmis acesta.

Urmărește-ne pe Google News