Reprezentanţii Facebook, reţeaua de socializare a lui Mark Zuckerberg, au anunţat ieri că vor prelua compania de publicitate video online, LiveRail, ce a fost fondată în 2007 de românii Andrei Dunca şi Sergiu Biriş, alături de americanul Mark Trefgarne.
Se bat cu marile site-uri de reclame
“Am convenit achiziţia LiveRail, firmă de publicitate online care ajută companii precum Major League Baseball, ABC Family, A&E Networks, Gannett şi Dailymotion să prezinte reclame mai bune în clipurile video care apar pe site-urile acestora şi în aplicaţii”, se arată în comunicat. Reprezentanţii Facebook nu au dezvăluit detalii despre preţul achiziţiei, dar, potrivit surselor portalului TechCrunch, acesta s-ar ridica la 400-500 de milioane dolari.
LiveRail are birouri la San Francisco, New York, Londra, Paris şi în Cluj-Napoca şi a avut venituri brute de 60 de milioane de dolari anul trecut. Practic, firma LiveRail a celor doi tineri români va ajuta gigantul creat de Mark Zuckerberg în lupta cu alte site-uri de reclame. Marele avantaj al platformei create de Andrei şi de Sergiu este că lucrează în timp real, lucru extrem de agreat de marile companii din lume.