Informația va apărea într-o carte ce va fi publicată
spre finalul acestei luni, Facebook: The Inside Story, este scrisă de Steven
Levy, editor la Wired.

Autorul cărții susține că înaintea unor discursuri
importante Zuckerberg își pune angajații de la departamentul de comunicare să-l
usuce la subraț cu foehn-ul. New York Post scrie că Zuckerberg este aproape
obsedat de imaginea sa publică și vrea să pară relaxat și să ascundă orice urmă
de nervozitate. A rămas celebru un interviu de acum zece ani în care Zuckerberg
a transpirat excesiv.

Un purtător de cuvânt spune că se îndoiește că
informația ar fi reală și spune că, dacă ar fi adevărat, acțiunea s-ar fi
produs la cererea echipei de comunicare și nu a lui Zuckerberg.

Ironizat de șeful Twitter

Mulți au glumit apoi online pe seama informației. Spre exemplu, Jack Dorsey, șeful Twitter, a scris că nu a cerut așa ceva de la echipa de comunicare, dar că ar face acest serviciu pentru oricine din echipă i-ar cere-o.

Relatând subiectul, Washington Examiner scrie că, dacă
o astfel de cerință a existat, ar putea fi ilegală, fiindcă doar cineva cu
licență de cosmetician poate face un astfel de serviciu. Alții au spus însă că
nu este ilegal, ci exagerat.

Cum este prezentat Zuckerberg

În carte, Zuckerberg este prezentat ca fiind ”o combinație între un geniu naiv și un industriaș robotic fără scrupule”, scrie Business Review unde Austin Carr a publicat o recenzie a cărții.

În aceeași recenzie se scrie și despre numărul doi de la Facebook, Sheryl Sandberg, care este prezentată ca fiind obsedată de imaginea ei publică. Sandberg este prezentată ca fiind un micro-manager care se preface că este emoționată în timpul interviurilor pentru a se alege cu întrebări mai ușoare din partea jurnaliștilor.

Un purtător de cuvânt al Facebook a spus însă că Sanberg nu se preface și că emoțiile sunt reale.

Urmărește-ne pe Google News