IR 1991 a plecat miercuri la ora 19.40 din Mangalia și ar fi trebuit să ajungă la Timișoara joi, la 10.48, însă a stat aproape 10 ore în câmp. A ajuns la București Băneasa la 9.30, în loc de 23.59, iar apoi a continuat drumul spre Timișoara. În jurul orei 16.00, la stația Valea Albă, aflată la 15 kilometri de Drobeta-Turnu Severin, s-a defectat locomotiva. A fost trimisă o alta, care s-a stricat și ea.
Drumul de coșmar a fost descris de câțiva pasageri care au ajuns în gara din Timișoara după un drum de aproape 30 de ore.
„28 de ore să merg cu trenul, mergi pe jos și ajungi mai repede. Cred că de sus își bat joc de noi, nu noi de ei. Nimic nu s-a făcut în gara asta, de când eram eu copil tot așa e. Acum 40 de ani tot așa arăta, ei nu sunt în stare să o văruiască”, a declarat un pasager care a coborât din tren la Timișoara, potrivit Opinia Timișoarei.
Un bărbat care aștepta sosirea trenului în Timișoara povestește:
„Toată noaptea știu că au petrecut-o pe la Fetești pe undeva. Înainte de Turnu Severin iar au oprit pe drum, nu li s-a spus nimic. Știu că nu aveau nicio informație, semnal la telefon, mai greu. Eu când am vorbit, copilul plângea, are vreo 3 ani”.
„Au plecat miercuri și au ajuns vineri. E bătaie de joc”, afirmă răspicat un alt bărbat care a așteptat pe cineva în gara timișoreană.
„Groaznic, aproape 30 de ore, fără WC funcțional. Am primit ceva apă și două cornuri. E bătaie de joc și lipsă totală de respect față de oameni”, spune o pasageră.
Reprezentanții CFR au împărțit pasagerilor apă și crossainte la Roșiori și la Turnu Severin.
Nu a fost singurul tren care a avut probleme joi. Zeci de copii care se întorceau din tabără, de la Costinești, au stat blocați aproape 9 ore într-un tren, în noaptea de miercuri spre joi, nu departe de București, din cauza lipsei tensiunii în linia de contact. Circulația trenurilor în sudul țării a fost dată peste cap de furtunile de miercuri seară şi de accidentul de la Feteşti.