Deşi ar fi trebuit să plece de la salon mult mai… relaxat, un constănţean s-a ales şi cu o frustrare legată nu de calitatea serviciului, ci de durata lui! Decis să-şi facă dreptate cu orice preţ, clientul a procedat la fel cum ar fi făcut dacă ar fi cumpărat o conservă expirată: s-a adresat Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Constanţa, relevă publicaţia locală atitudi neaonline.ro.
“Plătise o oră şi nu i s-a prestat decât o jumătate de oră. Ne-a reclamat acest aspect şi a solicitat ori să i se restituie diferenţa de bani, ori să i se mai presteze şi cealaltă jumătate de oră”, au declarat, pentru sursa citată, reprezentanţii OPC Constanţa.
Simţul datoriei i-a adus pe comisari la uşa salonului, unde li s-a explicat că respectivul client… ar fi finalizat mai devreme şi de aceea i-ar fi fost redusă ora. Cert este că, în final, cele două părţi s-au înţeles şi nu s-a aplicat nici o sancţiune.