Unii dintre ei au încercat să facă speculă, ajungând să ceară pe un astfel de accesoriu și prețuri de sute de lei, alții le-au făcut pentru a le oferi cadou clienților fideli, iar alții au recunoscut că au recurs la această măsură în încercarea de a-și salva afacerile și angajații.

230 de lei pentru o mască cu ruj și gene false

Printre cele mai comentate măști fashion s-a numărat cea realizată de make-up artistul Alexandru Abagiu în parteneriat cu Ana Morodan.

Deși este un accesoriu glam, personalizat cu gene false și personalizat, mulți internauți au blamat ideea dat fiind prețul exagerat de mare. 230 de lei cere Ana Morodan pe site-ul ei de shopping.

„Masca de protecție #MORODANESQUE este realizată de Alexandru Abagiu, cel mai renumit make-up artist din România. Este un accesoriu glamour, ideal pentru petrecerile pe Skype, alături de prietenele tale, sau dacă vrei să furi toate privirile când vei ieși la cumpărături, la supermarketul din colț. Make an entrance, baby!”, a pus Morodan la descriere.

Vedeta TV nu este singura care comercializează astfel de produse exclusiviste. Și designerul Andra Țurcanu a creat astfel de accesorii glam, pe care le vinde pe site-ul brand-ului cu prețuri între 34 și 44 de euro. Când a început să le confecționeze, Andra le oferea gratuit clientelor fidele.

Codin Maticiuc:
„Intenționez să-mi plătesc în continuare furnizorii și angajații la timp”

Printre primii care au dat start-ul în materie de producție a măștilor fashion se numără Codin Maticiuc. Producătorul de film a recunoscut că măștile lui nu sunt profesionale, însă se pot folosi în combinație cu unele chirurgicale.

„Procesul de fabricare este unul cât se poate de igienic, cu toate acestea măștile sunt neprofesionale, rețin praf și alți acarierni, însă nu sunt precum cele medicinale. Ele au destinația FASHION și puteți folosi cu încredere măști medicinale pe interior pentru extraprotecție. Tshirt-factory este un site de produse FASHION și un site care și-a propus să supraviețuiască situației de acum și recesiunii care va urma. Știu că o să-mi iau hate, doar că intenționez să-mi plătesc în continuare și furnizorii și angajații la timp”, a spus Codin despre măștile cu mesaj pe care le comercializează la 15 lei bucata.

Cătălin Botezatu:
„Măștile se oferă gratuit tuturor celor care comandă de pe site”

Extrem de bine informat pe partea de marketing, Cătălin Botezatu a găsit imediat soluția pentru a-și ține aproape clientela chiar și în aceste vremuri, când shoppingul de haine și accesorii a scăzut dramatic.

Fără să-și reorienteze producția, Botezatu a creat o serie de măști fashion, pe care inițial nu le-a comercializat, ci le-o oferit doar clienților. Având cerere, designerul le-a pus și spre vânzare, cu prețuri pornind de la 14 lei pe bucată.

„Măștile se oferă gratuit tuturor celor care comandă de pe site-ul magazinului oficial Cătălin Botezatu sau pot fi comandate ca produse separate. Măștile au rol estetic și sunt concepute pentru a proteja pielea feței, gura și nasul de contactul direct cu mediul exterior. Nu sunt dispozitive medicale. Întrucât fabrica noastră are capacitatea de producție foarte limitată, nu ne permitem să deturnăm linia de producție în sensul fabricării exclusive de măști de protecție, cu atât mai mult cu cât costurile de producție la măștile reutilizabile este sensibil mai ridicat decât în cazul măștilor de unică folosință pe care nu le putem produce, din cauza lipsei de material TNT (unică folosință) de pe piață”, a scris și Cătălin Botezatu pe site-ul magazinului său.

Măști pentru copii cu
desenele lor preferate

Nu doar adulții au parte de astfel de accesorii, căci și copii vor fi obligați să poarte măști de protecție. Cu o idee de business adaptată a venit Ana Pîrvulescu, sora Elenei Gheorghe, care a făcut măști fashion și pentru cei mici, în condițiile în care în farmaciile din România nu se găsesc măști de protecție pentru copii, iar cei care au reușit să le producă nu s-au gândit să facă și măsuri mai mici.

Ana Pîrvulescu spune pe site-ul ei că „măștile sunt de bumbac. Sunt reutilizabile prin spălare și călcare”, iar prețul unui accesoriu imprimat cu personaje de desene animate începe de la 15 lei pe bucată.

 
 

Urmărește-ne pe Google News