Sintagma devenită foarte cunoscută după declanșarea pandemiei de COVID-19 și a fost folosită inclusiv de marile companii pentru a le aminti clienților importanța distanțării sociale, a notat CNN.
Autoritățile le-au cerut oamenilor ca, atunci când ies din case, de exemplu pentru cumpărături, să țină o distanță de cel puțin un metru față de alți oameni, pentru a evita contactarea cu periculosul virus COVID-19.
„Și mărcile care proiectează logo-uri de distanțare socială au potențialul de a diminua severitatea prin care trecem. Creativitatea, pasiunea și gândirea pot să ajute, să educe”, au spus specialiștii.
McDonalds Brazilia face livrări la domiciliu
McDonalds Brazilia a decis săptămâna trecută să îndepărteze „arcadele” aurii de pe cunoscutul logo, care formau un M.
McDonalds a vrut să le explice clienților că, deși temporar sunt despărțiți de situația excepțională, vor rămâne totdeauna împreună dacă vor evita contactul social și nu se vor îmbolnăvi.
Mai multe restaurante McDonalds au fost închise și personalul trimis în șomaj. Cunoscutul lanț de fast-food a decis să le ofere clienților varianta livrării produselor la ușă.
Coca Cola, mesaj similar
Și Coca Cola a decis să-și instruiască toți cumpărătorii să țină cont de instrucțiunile autorităților și să respecte normele de distanțare socială.
Coca Cola și-a îndepărtat literele, iar dedesubt a apărut mesajul „Stând separați este cea mai bună cale de a rămâne împreună”.
Și în industria auto se promovează distanțarea
Cunoscutele concerne producătoare de mașini Audi și Volkswagen au decis să-și instruiască potențialii clienți asupra necesității distanțării sociale.
Cercurile care se întretăiau pe emblema Audi s-au separat temporar. La fel s-a întâmplat și cu cele două litere w și v de pe emblema Volkswagen.