În mediul urban, 732.000 de telespectatori au urmărit partida Manchester United – Oţelul Galaţi (rating mediu 6,3% şi share mediu 18,3%), iar 319.000 de români au reprezentat targetul comercial atins de partida de fotbal (rating mediu 6,2% şi share mediu 20,4%). Minutul cu cea mai mare audienţă a meciului, la nivel naţional şi urban, s-a înregistrat la 22.05, când 1.497.000 de români urmăreau, la TVR 1, jocul băieţilor de la Oţelul Galaţi cu puternica echipă englezească.
De asemenea, „Studio fotbal” şi „Gol după gol”, emisiunile dedicate dezbaterilor pe marginea partidei şi rezumatului partidei, care au urmat meciului, s-au clasat de asemenea pe primul loc în topul audienţelor serii, la nivel naţional, urban şi comercial. Astfel, „Studio fotbal”, între orele 23.50 – 00.08, a înregistrat o medie de 432.000 de telespectatori din mediul naţional (2,1% rating şi 13,5% cotă de piaţă); la nivelul publicului urban, emisiunea a înregistrat o medie de 248.000 de telespectatori (2,% rating şi 12% cotă de piaţă), iar la nivel comercial 2,6% rating şi 14,7% cotă de piaţă.
Următoarele partide din UEFA Champions League se vor transmite la TVR 1 în 22 noiembrie (Oţelul Galaţi – FC Basel) şi în 23 noiembrie (AC Milan – FC Barcelona), începând cu ora 21.40.