Scopul acţiunii va fi verificarea pozării furtunului de presiune şi a pernei de detectare a scaunului.
„În cadrul monitorizării globale a produselor, Daimler AG a observat că, în anumite cazuri, există posibilitatea ca respectivul calculator aferent detectării ocupării scaunului, la scaunul de însoţitor, să nu fi fost montat conform specificaţiilor interne. Acest fapt ar putea genera o îndoire a furtunului de presiune la calculatorul scaunul însoţitorului. Drept urmare, o persoană ar putea fi recunoscută de acest calculator, în mod eronat, drept scaun pentru copil. Acest lucru ar duce la o dezactivare a airbagului de însoţitor. În cazul producerii unui accident, s-ar amplifica astfel riscul de rănire a însoţitorului”, informează Mercedes-Benz România, citată de Mediafax.
Compania va trimite scrisori proprietarilor pentru a-i informa despre această campanie şi pentru a se prezenta cu autovehiculul la cel mai apropiat atelier autorizat Mecedes-Benz.
Lucrările de remediere a defectelor sunt gratuite.
Și anul trecut, Mercedes-Benz România a rechemat maşini în service. Atunci, potrivit unei informări publicate de Ministerul Economiei, notificările se refereau la „sensor de presiune sistem de frânare WABCO neetans”, „înlocuire suport pentru cablaj motor”, „verificare, după caz, rectificare sau înlocuire cablaj alternator demaror cutie de viteze”, „verificare, după caz, corectare siguranţă cablu tirant al blocării manetei selectorului”, „înlocuire conductă de înaltă presiune rampă la popmpa de înaltă presiune”.